مدیر پایانه مرزی پرویزخان گفت : این مرز رسمی در ایام عید قربان برای مبادلات تجاری و اقتصادی فعال است.

امین حیدریان مدیر پایانه مرزی پرویزخان گفت : تجار ایرانی فعال در این مرز‌ها در ایام یاد شده می‌توانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند و در صورت آمادگی تجار و پیله وران عراقی و حضور گمرک و پایانه عراق در این مرزها، صادرات کالا به اقلیم کردستان عراق و حوزه حکومت مرکزی بدون وقفه انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: تردد مسافر نیز از مرز پرویزخان در ایام تعطیلات عید سعید قربان همانند سابق بدون وقفه انجام می‌شود و در این ایام دستگاه‌های اداری مستقر در مرز حضور دارند و بر اساس رول گذشته وظایف خود را انجام می‌دهند.

مدیر پایانه مرزی پرویزخان اضافه کرد: روند ترانزیت سوخت نیز طبق روال سابق در ایام تعطیلات عید قربان در مرز پرویزخان همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اکنون روزانه ۲ هزار کامیون صادراتی و ترانزیت سوخت وارد این مرز می‌شود، گفت: پرویزخان مهمترین مرز صادراتی و ترانزیت سوخت در کشور است و بیشترین حجم مبادلات تجاری با کشور عراق از این مرز انجام می‌شود.

تداوم فعالیت مرز خسروی برای تردد تجاری و مسافری در تعطیلات عید قربان

مدیر گمرک خسروی گفت: فعالیت این مرز برای انجام مبادلات تجاری و صادرات کالا در تعطیلات عید قربان ادامه دارد و در صورت حضور تجار و فعالان اقتصادی ۲ طرف مبادلات تجاری و مرزی مانند گذشته ادامه دارد و اکنون روزانه بیش از ۵۰۰ کامیون حامل کالا از این مرز به عراق تردد دارد.

مهدی عباسیان با اشاره به اینکه همچنین تردد مسافر و زائر در تعطیلات به صورت شبانه روزی از مرز خسروی ادامه دارد، افزود: آمادگی کامل برای ارائه خدمات لازم در خصوص پذیرش زوار برای خروج از مرز و ورود به کشور در هر ساعت شبانه روز وجود دارد ضمن اینکه در تعطیلات روز عرفه و عید قربان نیز شاهد افزایش شمار مسافران و زوار در این مرز هستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.