رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت : طرح برخورد با خودرو‌های پلاک گذر موقت غیرمجاز و فاقد اعتبار درراه‌های برون‌شهری استان از تاریخ شنبه ۲۶ خرداد اجرایی خواهد شد.

عبدالحسین زارع رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت : وسایل نقلیه‌ای با پلاک گذر موقت وجود دارند که تردد این دسته از وسایل نقلیه درراه‌ها به‌صورت موقتی است.

وی افزود: این پلاک باهدف پیگیری تخلفات رانندگی، جرائم اجتماعی، شناسایی و کنترل وسایل نقلیه مذکور در هنگام خروج از کشور بر روی این دسته از خودرو‌ها نصب می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه تصریح کرد: تمام این پلاک‌ها دارای تاریخ پایان اعتبار بوده که روی آنها حک‌شده است و مالکان آنها پس‌ازاین تاریخ یا باید نسبت به تمدید آن اقدام و یا مبادرت به خارج کردن از کشور کنند در غیر این صورت تردد درراه‌ها برایشان ممنوع است.

وی ادامه داد: فقط شخصی که مدارک گمرک و اسناد صادره از سوی پلیس به نام وی هست اجازه استفاده و رانندگی با خودروی گذر موقت را دارد.

زارع یادآوری کرد: خریدوفروش و اجاره این خودرو‌ها با هر روشی مانند قطعی یا وکالتی و... غیرقانونی و ممنوع بوده و خریداران آنها هیچ‌گونه خدماتی ازجمله پلاک ملی، کارت سوخت، کارت خودرو دریافت نخواهند کرد و سند مالکیت منتقل نمی‌شود.

وی یادآور شد: بر اساس موارد گفته‌شده طرح برخورد با خودرو‌های پلاک گذر موقت غیرمجاز و فاقد اعتبار با به‌کارگیری تمامی امکانات و تجهیزات هوشمند در سراسر استان اجرا و از تردد این خودرو‌ها جلوگیری به‌عمل‌آمده و ضمن اعمال قانون و توقیف برای تعیین تکلیف و سیر مراحل قانونی به مراجع دارای صلاحیت معرفی خواهند شد .

برچسب ها: پلیس آگاهی ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.