مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اعلام اینکه شرایط برای برگزاری کنسرت موسیقی در استان فراهم است، گفت : موسساتی که دارای شرایط برگزاری هستند، اقدام لازم را انجام دهند ما نیز حمایت و همکاری خواهیم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : مردم در این شرایط بحران بیماری و مزید برآن وضعیت اقتصادی از حال و روحیه خوبی برخوردار نیستند و این زیبنده مردم فرهیخته و صبور استان نیست و سعی ما بر این است با توجه به داشته‌ها و امکانات فرهنگی و هنری خود قدمی در راه بهبودی اوضاع و احوال مردم برداریم.

او گفت : از آنجا که مردم استان بسیار علاقه‌مند به برنامه‌های فرهنگی و هنری به ویژه کنسرت‌ها می‌باشند، برگزاری این قبیل برنامه‌ها می‌تواند تا حدودی روحیه خسته و دردمند آنان را به سمت امید، شادی و نشاط سوق دهد.

فاضلی زاد، در خصوص وضعیت برگزاری کنسرت‌ها افزود: خوشبختانه مردم کرمانشاه به لحاظ شناخت معرفتی ذاتی به هنر موسیقی سرآمد و زبانزد کشور بوده و خوانندگان بسیار مشتاق هستند که در کرمانشاه سرمایه گذاری کرده و برنامه اجرا کنند.

او ضمن تبادل نظر با مدیران مسوول موسسات فرهنگی و هنری در خصوص مسایل و مشکلات این حوزه افزود: با تمام توان کنسرت‌ها را در چارچوب قوانین و بدون کوچکترین حاشیه ای، توسط موسسات دارای شرایط برگزار خواهیم کرد، کما اینکه درخواست‌های بسیار متعددی تاکنون داشته ایم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.