رئیس فدراسیون تنیس در خصوص شرایط این مجموعه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داوود عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس در خصوص برگزاری لیگ تنیس ایران اظهار داشت: سال پر رویدادی را آغاز کردیم. به طوری که بعد از برگزاری سه دوره از تور جهانی زیر ١٨ سال در شیراز، ارومیه و اصفهان و همچنین ۲ دوره مسابقات هزار امتیازی و برگزاری ۲ رویداد، رده‌های سنی و لیگ تنیس ساحلی را برگزار کردیم و خوشبختانه بعد از چند سال وقفه لیگ تنیس را با فرمت جدید برنامه ریزی کردیم که در نهایت با رونق نسبی این رشته و هیجان مثبت تنیسور‌ها همراه بود و روز‌های رقابتی خوبی را سپری کردیم.

او ادامه داد: ٤٨ تیم در لیگ تنیس رقابت خود را آغاز کردند که در نوع خود قابل توجه است. در نهایت با توجه به برنامه ریزی و اتاق فکری که برای این رویداد انجام شد، هشت تیم لیگ برتر، شانزده تیم لیگ در دسته یک و بیست و چهار تیم لیگ دسته دوم برای فصل آینده مشخص شدند که قطعا برای انسجام و پویایی لیگ‌های سال آینده، تلاش دو چندانی انجام خواهیم داد.

رئیس فدراسیون تنیس درباره فراگیر شدن تنیس در کشورمان بیان کرد: نباید از مشکلاتی که وجود دارند غافل شد. تنیس ایران نیاز دارد که رویداد‌های فیوچرز را برگزار کند. برای این مهم با مشکلات ارزی مواجه هستیم. از طرفی حضور موثر حامیان مالی از ضروریات است، اما با توجه به مشکلات اقتصادی، حضور حامیان مالی به سختی محقق می‌شود. به همین دلیل باید بودجه فدراسیون افزایش یابد تا بتوان برنامه‌ها را با موفقیت انجام داد و به اهداف دست پیدا کرد. هر چند که باید تاکید کنم با تلاش و تدبیری که صورت گرفت، بودجه فدراسیون تنیس از یک میلیارد به پنج میلیارد تومان افزایش یافته است، اما هنوز این بودجه برای برنامه فدراسیون کافی نیست.

عزیزی گفت: مشکلات سخت افزاری هم گریبان تنیس را به شدت گرفته اند. این همه رویداد از یک سال اخیر از جمله جام حذفی‌ها تا مسابقات هزار امتیازی، لیگ و اردو‌های تیم ملی در شرایطی برگزار شدند که زمینی در اختیار فدراسیون نبود، اما به اتفاق همکارانم از فرصت باشگاه‌ها و بخش خصوصی استفاده کردیم تا از برنامه ریزی‌های خود عقب نمانیم.

رئیس فدراسیون تنیس خاطرنشان کرد: ارزیابی ما از اجرای برنامه‌ها با توجه به اهداف خوب پیش رفته است، اما این کافی نیست و تلاش خود را برای بهبود شرایط موجود و حل مشکلات تنیس ادامه خواهیم داد تا روز‌های بهتری برای این رشته به ارمغان آید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار