مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه رسانه‌های استان را به ۲ بخش رسمی و غیررسمی تقسیم کرد و گفت : رسانه‌های رسمی که مجوز فعالیت دارند، همگی در چارچوب‌های تعریف شده به فعالیت خود ادامه می‌دهند .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهرام فاضلی‌زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه رسانه‌های استان را به ۲ بخش رسمی و غیررسمی تقسیم کرد و گفت : رسانه‌های رسمی مانند مکتوبات، روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها، دوهفته‌نامه‌ها، ماه‌نامه‌ها و فصلنامه‌ها که مجوز فعالیت دارند، همگی در چارچوب‌های تعریف شده به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

او گفت : باوجود محدویت‌های کرونایی در ۲ ماه گذشته از همه خبرگزاری‌های استان بازدید کردیم و به زودی اطلاعات آن‌ها را برای آگاهی مردم و مسئولان منتشر می‌کنیم.

او ادامه داد: رسانه‌های غیررسمی هستند که کرمانشاه را دچار مشکل می‌کنند و بیشتر این رسانه‌ها در تلگرام، واتس‌آپ، اینستاگرام، توییتر و فیس‌بوک فعالیت می‌کنند.

این مقام مسئول، شناسنامه‌دار کردن کانال‌های بالای پنج هزار عضو در گذشته را غیرکارشناسی خواند و افزود: به عنوان مثال در یک شهر کوچک یک کانال ۳۰۰ نفری هم می‌تواند آشوب به پا کرده و مشکلات امنیتی ایجاد کند.

فاضلی‌زاد، بر استفاده پلس فتا از ۲ ظرفیت کارگروه فضای مجازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیسیون عملیات روانی استانداری تاکید کرد و ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید با همفکری و هم‌اندیشی راهکاری برای مدیریت این قضیه پیدا کنند و تا زمانی که مبنای کار ما هم افزایی و گفتگو نباشد به نتیجه دلخواه نمی‌رسیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به درگیری سال ۹۷ در بیمارستان طالقانی گفت: همزمان یک درگیری به مراتب گسترده‌تر و خطرناک‌تر در اصفهان روی داد؛ کلیپ کرمانشاه پخش شد، اما برخی از مقامات امنیتی حتی از وقوع چنین اتفاقی در اصفهان بی‌اطلاع بودند.

فاضلی‌زاد با اشاره به تبعات سنگین کرمانشاه‌هراسی برای این استان افزود: در این راستا همکاری کامل را با پلیس برای برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی رسانه‌ها در دستور کار قرار می‌دهیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.