معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ۹۰۰ میلیون ریال کتاب از مولفین استانی خریداری خواهد شد.

 به گزارشگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مظفرتیموری معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ما معتقدیم که کتاب پایدارترین محور فرهنگی و مهم‌ترین ابزار انتقال مفاهیم و ارزش‌ها به جامعه است و ما به عنوان متولیان فرهنگی استان باید با فراهم کردن زمینه‌های مناسب، شرایط را برای توجه بیش از پیش عموم به این مقوله فراهم کنیم و امسال خرید ۵۳ عنوان کتاب مورد تصویب قرار گرفت.

او گفت: از متقاضیان خرید کتاب که ناشران و نویسندگان استان هستند براساس شیوه نامه‌های ابلاغی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه ۵۳ مورد درخواست مورد بررسی قرار گرفت که پس از بررسی و طرح توسط کارشناسان هیأت خرید کتاب نسبت به خرید آن اقدام خواهد شد.

او گفت: مبالغ کتب خریداری شده پس از ارسال به معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حساب نویسندگان و ناشران واریز می شود.

تیموری با اشاره به طرح‌های مختلف در راستای حمایت از مولفان و مصنفان و ناشران کشور و استان بیان کرد: خرید کتاب از ناشران و مولفان یکی از راه‌های حمایتی است که در حد سهمیه اعلام شده از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و با تشکیل جلسات هیأت خرید کتاب استانی (با بودجه محدود) به صورت متمرکز و براساس شرایط مشخص انجام می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.