مدیر آبفای کرمانشاه گفت: اکنون در هیچ منطقه ای از کرمانشاه ، جز در موارد حوادث و اتفاقات که ناچار به قطع آب برای اجرای عملیات ترمیم و تعمیر می شویم، هیچ‌گونه افت فشار یا قطعی آب برنامه ریزی شده نداریم.

 قطعی آببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهدی رشیدپور با اشاره به افزایش مصرف در روزهای اخیر گفت: باوجود اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور، مصرف آب در شهر کرمانشاه به دلیل رعایت توصیه های بهداشتی و همچنین نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، افزایش یافته است، اما با افزایش ظرفیت پمپاژ آب به درون شبکه از افت فشار و قطعی آب جلوگیری کرده ایم.

او تأکید کرد: در این شرایط اهتمام لازم را به کار برده ایم تا در هیچ نقطه ای از شهر با مشکل قطعی آب مواجه نباشیم ولی وجود مشکل قطعی آب ناشی از حوادث، امری طبیعی است که در این صورت هم بلافاصله درصدد رفع مشکل بر می آییم تا در اسرع وقت برطرف شود.

رشیدپور در ادامه با اشاره به قطعی چندساعته آب در روز سه شنبه ۶ اسفندماه در محله های؛ فرهنگیان فاز۲ و کارمندان گفت: این قطعی به دلیل شکستگی خط انتقال آب در حین عملیات لایروبی کانال دفع آبهای سطحی توسط همکاران شهرداری اتفاق افتاد که با انجام عملیات تعمیر پس از چندساعت تلاش توسط اکیپ حوادث در زیرباران، به پایان رسید و قطعی آب ۲ محله مرتفع شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.