رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد گفت: با تکمیل عملیات پایانی پروژه عمرانی ساخت شبستان جدید در آستان امامزاده سلطان سید احمد (ع) بخش درب بهشت، سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد محمدی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با اشاره به اقدامات عمرانی در ساخت شبستان امامزاده سلطان سید احمد (ع) بخش درب بهشت گفت: در راستای اجرای طرح جامع عمرانی امامزاده طی سال ۹۶، عملیات ساخت شبستان جدید بمساحت ۵۰۰ متر مربع در دست اقدام گرفت.

او با بیان اینکه این طرح در مراحل پایانی ساخت قرار دارد، افزود: در حال حاضر عملیات گچ کاری نمای داخلی و کف سازی این طرح بمساحت ۵۰۰ متر مربع در دست اقدام است.

محمدی با اشاره به اینکه استفاده از این شبستان به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی است. تصریح کرد: این پروژه عمرانی سال آینده آماده بهره برداری است.

او افزود: ساخت و تکمیل این طرح تا کنون بالغ بر ۴ میلیارد ریال اعتبار ازمحل اعتبارات سازمانی اوقاف در قالب وام و بخشی هم از محل اجرای طرح مودت و کمک‌های خیرین هزینه در بر داشته است.

رییس اداره اوقاف شهرستان‌های جیرفت و عنبر آباد گفت: در راستای تکمیل ساخت گنبد امام زاده سید عبدالله بخش مرهک شهرستان عنبرآباد عملیات سیمانکاری گنبد امامزاده بمساحت ۶۰۰ متر مربع تکمیل و عملیات گچ کاری نمای داخل تربت خانه در دست اقدام است.

او با اشاره به مشارکت خیرین در طرح عمرانی امام زاده گفت: تا کنون مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال به اجرای این طرح اختصاص یافته و همچنین با تلاش شهرداری مردهک بیش از یکصد متر از راه ارتباطی امامزاده مورد عملیات جدول کشی، زیر سازی و روکش آسفالت قرار گرفت.

انتهای پیام/ی

تکمیل ساخت گنبد امام زاده سید عبدالله بخش مرهک شهرستان عنبرآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار