بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما روی کار‌های خود اصرار کردیم و توانستیم مزد زحمات خود را برابر استقلال بگیریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد آبشک بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره تساوی این تیم برابر تیم استقلال اظهار کرد: بازی خوبی بود و استقلال روی تک موقعیت توانست گل بزند اما ما هم توانستیم در دقایق آخر بازی روی کار‌هایی که اصرار داشتیم و از کناره‌ها حمله کنیم و در نهایت  مزد زحمات خود را در این بازی گرفتیم.  

آبشک درباره اینکه فولاد خوزستان در فاز هجومی برنامه خاصی نداشت، گفت: نه برای این بازی برنامه داشتیم و زمانی که استقلال جلو می‌آمد قصد داشتیم از پشت دفاع این تیم از ضد حمله استفاده کنیم. استقلال زمانی که گل زد روندی در بازی ایجاد شد، اما ما توانستیم شرایط خوبی روی دروازه این تیم ایجاد کنیم و چندین مرتبه جلو آمدیم و سانت کردیم و در نهایت توانستیم به حق خود برسیم.


بیشتر بخوانید: استقلال تهران یک - فولاد خوزستان یک/ آبی پوشان برد را با تساوی عوض کردند/ شاگردان استراماچونی در حسرت برد 


او درباره اینکه استقلالی‌ها اعتقاد داشتند که گل فولاد بعد از وقت‌های تلف شده زده شد، گفت: بازیکنان استقلال در دقایق پایانی یکی، ۲ بار خودشان را به زمین انداختند و فکر می‌کنم فغانی جز یکی، ۲ داور برتر در سطح دنیاست و به طور مسلم کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و وقتی که او داور بازی است بازیکنان خیالشان راحت است. 

انتهای پیام/ 

اظهارات بازیکن فولاد خوزستان درباره تساوی برابر استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار