سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: هواداران استقلال شرایط را برای ما سخت کرده بودند و از آن‌ها تشکر می‌کنم که من را مورد لطف قرار دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از دیدار با استقلال تهران اظهار داشت: از هواداران اهوازی که به تهران آمده بودند تشکر می‌کنم. هواداران استقلال شرایط را برای ما سخت کرده بودند. از استقلالی‌ها هم تشکر می‌کنم که من را مورد لطف قرار دادند.

نکونام ادامه داد: بازی را بد شروع کردیم. استقلال به خاطر هوادارانش بازی را خوب شروع کرد. در ۱۰ دقیقه اول به ما فشار وارد کردند، اما با گذشت زمان، شرایط برای ما بهتر شد و در ضدحمله‌ها می‌توانستیم به گل برسیم. استقلال نیمه اول فقط یک موقغیت ۱۰۰ درصدی داشت و توپ هم به تیرک خورد و بازی طبق انتظار ما پیش می‌رفت. متاسفانه مصدونیت سینا مریدی برای ما کار را سخت کرد. اما با تعویضی که کردیم نبض بازی را به دست گرفتیم.

نکونام گفت:   فقط ۵ بازیکن در تیم داریم و بقیه مصدوم هستند و شرایط خوبی در خط دفاع نداریم و از بازیکنان تشکر می‌کنم که در این ۲ بازی با جان و دل بازی کردند. تیم کامل می‌شود  و در ادامه لیگ بهتر خواهیم شد.


بیشتر بخوانید: استقلال تهران یک - فولاد خوزستان یک/ آبی پوشان برد را با تساوی عوض کردند/ شاگردان استراماچونی در حسرت پیروزی


او افزود: در نیمه دوم روی غافل‌گیری گل خوردیم، اما بعد از آن حمله کردیم، اما موقعیتی به دست نیاوردیم و نهایتا در اواخر بازی گل مشاوی را زدیم. فکر می‌کنم نتیجه عادلانه بود و موقعیتی به ایتقلال ندادیم که بخواهد تیم ما را اذیت کند.

نکونام در خصوص شوتزنی بازیکنانش در طول بازی گفت: شرایط بازی در این موضوع اهمیت دارند هافبک‌های شوتزنی داریم.        

او درباره استراماچونی گفت: درباره مربی استقلال نباید صحبت کنم و امیدوارم او موفق باشد.

سرمربی فولاد درمورد بی‌نظمی تیمش در اوایل بازی و مصدومیت‌های متوالی در این بازی گفت: دقیقه ۲ بازی کدام فوتبالیستی وقت تلف می‌کند؟ انگشت دروازه‌بان ما برگشته بود که دکتر همانجا چسب رد و موضوع تمام شد. شاید شهاب گردان به خاطر اتلاف وقت کارت زرد گرفته باشد که به نظر من مهم نیست،   اما من به او نگفتم که وقت تلف کند. نیمه دوم هم استقلال این کار را کرد و قانون فوتبال همین است.

نکونام درخصوص داوری بازی گفت: درباره داور حرفی ندارم. 

انتهای پیام/

اظهارات نکونام پس از بازی با استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حشمت
۰۹:۳۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
تیم ایتقلال خوب مشاوی کرد.
آخرین اخبار