عنوان Days Gone صدرنشین فروش در انگلستان شد

در هفته گذشته هیچ عنوان جدیدی به بازار عرضه نشد و عنوان Days Gone برای دومین هفته متوالی جایگاه اول فروش را در اختیار گرفت.

عنوان Days Gone صدر نشین فروش در انگلستان شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Days Gone یکی از عناوینی بود که در نمایشگاه E3، 2016 از آن رونمایی شد که استودیو Bend مسئولیت ساخت آن را بر عهده داشت.

این عنوان اولین بازی انحصاری شرکت Bend برای کنسول PS4 است که با انتشار اولین تریلر از آن، بسیاری از گیمر‌ها به عنوان Days Gone علاقه‌مند شدند. این عنوان در سبک اکشن و ترسناک ساخته شده است و داستان آن دو سال بعد از شیوع یک بیماری در جهان اتفاق می‌افتند. شرکت Bend در این عنوان سعی کرده است همه چیز را طبیعی جلوه دهد و بازیکن را به گشت و گذار در نقشه بازی دعوت کند.

شخصیت اصلی داستان که موتور سواری ماهر است همواره در معرض خطر‌هایی متفاوت قرار می‌گیرد. خطر‌هایی که از حمله دشمنان تا خالی شدن باک بنزین این موتور سوار را شامل می‌شوند. همچنین گیمر در این بازی می‌تواند ظاهر کاراکتر اصلی و نیز ظاهر موتور او را به سلیقه خود شخصی سازی کند.

عنوان Days Gone صدر نشین فروش در انگلستان شد

اما به تازگی آمار فروش عناوین ویدیویی منتشر شد که این هفته هم عنوان Days Gone بازی Mortal Kombat را کنار زد و این عنوان را در جایگاه دوم نگه داشت. پس از مورتال کمبت عناوین FIFA 19 و Red Dead Redemption 2 به ترتیب قرار گرفته‌اند. در هفته‌ای که گذشت، عناوین The Division 2 و Anthem نتوانستند فروش بالاتری نسبت به هفته قبل داشته باشند و به رتبه‌های پایین‌تر فروش سقوط کردند. اما عنوانی که نظر همه‌ی کاربران را به خود جلب کرد، بازی GTA5 بود که با گذشت چندین سال از عرضه آن، هنوز فروش بالایی دارد و توانسته است از رتبه ۱۱ به رتبه پنجم صعود کند.

در ادامه فهرست ۱۰ عنوان برتر فروش این هفته را مشاهد کنید:

۱- DAYS GONE

۲- MORTAL KOMBAT 11

۳- FIFA 19

۴- RED DEAD REDEMPTION 2

۵- GRAND THEFT AUTO V

۶- MARIO KART 8 DELUXE

۷- NEW SUPER MARIO BROS. U DELUXE

۸- TOM CLANCY’S THE DIVISION 2

۹ -   FORZA HORIZON 4

۱۰-  ANTHEM


بیشتر بخوانید: دلایل عدم ساخت نسخه بعدی عنوان Until Dawn 


انتهای پیام/

رتبه بندی جدید بازی‌های رایانه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار