کوجیما تصاویری مات از عنوان Death Stranding را منتشر کرد

سرپرست شرکت کوجیما در صفحه توییتر خود تصاویری مات از عنوان Death Stranding منتشر کرد.

کوجیما تصاویری مات از عنوان Death Stranding  منتشر کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت کوجیما یکی از شرکت‌های سارنده بازی‌های ویدیویی ژاپنی است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۵ و با جدا شدن از شرکت کونامی آغاز کرد. آخرین عنوانی که شرکت کوجیما در ساخت آن مشارکت داشت، بازی متال گیر سالید ۵ بود که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. این عنوان در سبک مخفی کاری و ماجراجویی ساخته شد و به دلیل داشتن داستان و گرافیک بالا توانست فروش بسیار خوبی کند.

اما شرکت کوجیما در نمایشگاه E3 2016 از اولین عنوان خود پس از جدا شدن از شرکت کونامی، رونمایی کرد که با انتشار اولین تریلر از آن، توانست نظر بسیاری از کاربران را جلب کند. این عنوان انحصاری PS4، در سبک اکشن و جهان‌باز و همچنین از طریق اسکن چهره و صدای بازیگرانی مثل نورمن ریداس، مدس میکلسن و لئا سیدو در حال ساخت است. 

اما به تازگی سرپرست شرکت کوجیما ؛ در صفحه توییتر خود تصاویر ماتی از عنوان Death Stranding را منتشر کرد. همچنین وی اعلام کرد به زودی تریلر جدیدی از  عنوان مذکور منتشر خواهد شد. اولین تصوری که کوجیما منتشر کرد ، پس زمینه مانیتوری بود که به دلیل تار بودن تقریبا هیچ چیز از آن مشخص نیست و تنها چیزی که در این عکس قابل تشخیص است، وجود شخصیتی در تصویر است که ایستاده و احتمالا Sam باشد.  همچنین در تصویر چیزی شبیه به پوستر دیده می‌شود که احتمالا مربوط به عنوان Death Stranding است چرا که روی آن آرم عنوان مذکور چاپ شده است.

کوجیما تصاویری مات از عنوان Death Stranding  منتشر کرد

کوجیما در ۶ می‌تصویر دوم از عنوان Death Stranding را منتشر کرد که در تلویزیونی نمایش داده شده بود.

کوجیما تصاویری مات از عنوان Death Stranding  منتشر کرد

تصویر سوم نیز در تاریخ ۶ می‌ با عنوان "من و Sam در حال استراحت" منتشر شد که نشان داد این عنوان در حال اجرا شدن در تلویزیون و کنسول PS4 است.

کوجیما تصاویری مات از عنوان Death Stranding  منتشر کرد

هنوز تاریخ دقیق انتشار این عنوان اعلام نشده است و برای دریافت اطلاعات بیشتر از زمان انتشار این عنوان باید متظر ماند.


بیشتر بخوانید: به زودی اطلاعات جدیدی از عنوان The Last of Us 2 منتشر می‌شود


انتهای پیام/

تصاویر جدید از عنوان Death Stranding   منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار