خبرهایی از ساخت نسخه‌ای از کنسول ایکس باکس توسط شرکت مایکروسافت با طرح سریال تاج و تخت به گوش می‌رسد.

سریال تاج و تخت به کنسول Xbox One می‌آیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مایکروسافت یکی از شرکت‌ها سازنده سخت افزار و نرم افزار بسیار قدیمی است که در سال ۱۹۷۵ تشکیل شد.  محصولات اصلی این شرکت ، سیستم عامل ویندوز و مجموعه نرم افزاری آفیس هستند که بیشترین سود حاصل از فروش نرم افزار یک شرکت مربوط به دو عنوان یاد شده است. شرکت مایکروسافت تنها در زمینه ساخت نرم‌افزارهای سیستم عامل خود فعالیت نمی‌کند و مدت‌هاست در کنار سایر شرکت‌های سازنده کنسول بازی‌های رایانه‌ای در حال تولید و عرضه کنسول خود است.

این شرکت فعالیت خود در زمینه کنسول را با ساخت کنسول، ام اس ایکس آغاز کرد و با ساخت کنسول ایکس باکس در سال ۲۰۰۱ عملا وارد میدان رقابت با سایر کنسول‌ها شد. کنسول Xbox 360 شرکت مایکروسافت تاکنون بالا ترین آمار فروش کنسول را در بین کنسول‌های این شرکت به خود اختصاص داده است. این کنسول در سال ۲۰۰۵ وارد بازار شد و به دلیل داشتن قابلیت‌های بسیار بالا توانست فروش خوبی کند.

هشتمین نسل از کنسول‌های بازی از تاریخ ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ معرفی شدند که در میان شرکت‌های سازنده کنسول، شرکت مایکروسافت از کنسول Xbox One رونمایی کرد. کنسول Xbox One تاکنون برزورسانی‌های زیادی را چه در بحث نرم افزاری و چه در بحث سخت افزاری دریافت کرده است. بروزرسانی‌های سخت افزاری این کنسول با انتشار نسخه‌های جدیدتر کنسول ایکس باکس وان انجام شد و برزوسانی‌های نرم افزاری این کنسول نیز دائما در حال اجرا شدن است.

سریال بازی تاج و تخت به کنسول Xbox One می‌آید

اما به تازگی خبرهایی از بروزرسانی جدیدی با نام Game Of Throns برای کنسول Xbox One به گوش می‌رسد اما هنوز مشخص نیست این بروزرسانی در بخش سخت افزاری کنسول ایکس باکس وان انجام می‌شود یا در بخش نرم افزاری این کنسول خواهد بود. از طرفی هم این احتمال وجود دارد که شرکت مایکروسافت قصد عرضه  کنسولی سفارشی سازی شده با طرح شخصیت‌های سریال بازی تاج و تخت را داشته باشد. بازی تاج و تخت یکی از سریال‌های تلوزیونی بوده که از سال ۲۰۱۱ در حال پخش است.


بیشتر بخوانید: سرویس EA Access به پلی استیشن می‌آید


انتهای پیام/

سریال بازی تاج و تخت در ایکس باکس وان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.