سرویس EA Access به پلی استیشن می‌آید

شرکت EA اعلام کرد که قصد افزودن سرویس EA Access به کنسول PS4 را دارد.

سرویس به  EA Access پلی استیشن می‌آیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های اخیر بیشتر گیمر‌ها ترجیح می‌دهند به جای خرید نسخه‌های فیزیکی عناوین دلخواهشان، از نسخه‌های دیجیتالی آن‌ها استفاده کنند. چرا که این نسخه‌ها دردسرهای دیسک را از بین برده است و با دریافت نسخه دیجیتالی، کاربر به راحتی می‌تواند عناوین دلخواهد خود را نصب و راه‌اندای کند. فروشگاه‌های Epic Games و Steam در پلتفرم کامپیوتر نسخه‌های دیجیتالی را در اختیار گیمرهای این دستگاه قرار می‌دهند.

اما در کنسول‌ها، در حال حاضر سرویس‌هایی مانند PSN و ایکس باکس گیم، نسخه‌های جدید و بروز عناوین مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند که کاربران با تهیه اشتراک می‌توانند از خدمات آن‌ها استفاده کنند. شرکت EA نیز چند سالی است سرویس EA Access را در کنسول Xbox راه اندازی کرده است و به شرکت EA اعلام کرده؛ قصد راه اندازی سرویس EA Access در کنسول PS4 را دارد.

شرکت سونی در گذشته تمایلی به وجود این سرویس در کنسول‌های خود نداشت، اما به نظر می‌رسد با کم شدن گیمرهایش در چند ماه اخیر، قصد افزایش مخاطبانش را از این طریق داشته باشد. با تهیه اشتراک این سرویس، کاربران در خرید نسخه‌های دیجیتالی عناوین از تخفیف ۱۰ درصدی برخوردار خواهند شد و اجازه دریافت بازی‌ها را از نرم افزار سرویس EA Access خواهند داشت. علاوه بر این خرید‌های درون برنامه‌ای بازی‌ها نیز از تخفیف برخوردار خواهند شد. از امکانات دیگری که این سرویس در دسترس کاربران قرار می‌دهد، می‌توان به دریافت بازی‌ها، ۱۰ ساعت سریع‌تر از سایر گیمر‌ها اشاره کرد.

سرویس به  EA Access پلی استیشن می‌آید

قیمت این سرویس در کنسول PS4 برای هر ماه ۴.۹۹ دلار و برای هر سال ۲۹.۹۹ خواهد بود و هم اکنون این سرویس دارای بیش از ۵۰ عنوان جدید و قدیمی ساخته شده توسط الکتروتنیک آرتز است. هنوز مشخص نیست شرکت EA قصد دارد چه عناوینی را برای کنسول PS4 در سرویس EA Access قرار دهد، اما فعلا عناوین Mass Effect Andromeda، Battlefield 5، FIFA 19 و Anthem در سرویس مذکور قرار دارند. شرکت EA قطعا عنوان جدیدتر خود را وارد این سرویس خواهد کرد تا کاربران بتوانند از عناوین جدید موجود در بازار استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: عنوان Devil May Cry به نینتندو سوییچ می‌آید


انتهای پیام/

ورود EA Access به کنسول سونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار