اطلاعاتی که از گوشی‌های پیکسل 3a و پیکسل 3a XL می‌دانیم +تصاویر

در این خبر تمام اطلاعاتی که درباره دو گوشی جدید پیکسل 3a و پیکسل 3a XL منتشر شده است را پیش از رونمایی آن‌ها در چند ساعت آتی مشاهده کنید.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تا چند ساعت دیگر به طور رسمی گوشی‌های پیکسل  3a و پیکسل 3a XL که در دسته میان‌رده‌ها قرار می‌گیرند در کنفرانس Google I/O معرفی می‌شوند. از چند ماه پیش تا به اکنون اطلاعات زیادی درباره این میان‌رده‌ها در فضای مجازی منتشر شده، اما به تازگی جزئیاتی از آن‌ها فاش شده که اطلاعات ما را درباره این گوشی‌ها بسیار بیشتر می‌کند.

گوشی پیکسل 3a دارای یک صفحه نمایش اولد ۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۲۲۰ است. نسبت تصویر صفحه نمایش این گوشی نیز ۱۸.۵:۹ است. در گوشی پیکسل 3a از پردازنده Snapdragon 670 استفاده شده است. در ضمن این پردازنده با یک رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. البته احتمال دارد یک نسخه از این گوشی با داشتن حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز عرضه شود که کاربران بتوانند حق انتخاب بیشتری داشته باشند.

تمام مشخصاتی که از پیکسل 3a و پیکسل 3a XL می‌دانیم +تصاویر

بر اساس اطلاعات فاش شده دوربین این دستگاه با پیکسل ۳ یکسان است و این بدین معناست که یک سنسور ۱۲.۲ مگاپیسکلی به همراه یک لنز با دیافراگم F/۱.۸ در آن حضور دارند. در بخش فیلم‌برداری باید انتظار کیفیت ۴K را از دوربین به کار رفته شده در پیکسل 3a داشته باشیم. در این کیفیت دوربین این دستگاه می‌تواند با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه تصویربرداری کند. دوربین سلفی این گوشی نیز با داشتن کیفیت ۸ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی حضور دارد. همچنین باتری به کار رفته شده درا این دستگاع دارای ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپری است که البته زیاد به نظر نمی‌رسد.

تمام مشخصاتی که از پیکسل 3a و پیکسل 3a XL می‌دانیم +تصاویر

گوشی دیگر پیکسل که قرار است معرفی شود مدل دیگر همین دستگاه با نام پیکسل 3a XL است. براساس گزارش‌های منتشر شده درباره قابلیت‌های این دستگاه می‌توانیم بگوییم که یک نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰X۲۱۶۰ برای این گوشی در نظر گرفته شده است. نسبت تصویر نمایشگر این گوشی ۱۸:۹ خواهد بود. در این دستگاه برخلاف مدل قبلی از یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت ۳۷۰۰ میلی‌آمپر استفاده شده است. درست است که این دو گوشی بسیار به هم شباهت دارند، اما گفته می‌شود باید انتظار استفاده از پردازنده Snapdragon 710 را در گوشی پیکسل 3a XL داشته باشیم. این پردازنده با یک رم ۶ گیگابایتی همراهی می‌شود.

در هر دو این گوشی‌ها از قابلیت نرم‌افزاری Night Sight استفاده شده است که کاربر را قادر می‌سازد کیفیت عکس‌های گرفته شده در نور کم را بسیار بیشتر کند. قابلیت جذاب بدنه حساس به فشار را نیز نباید فراموش کرد. کاربران می‌توانند با فشار دادن بدنه این دستگاه دستیار صوتی گوگل را فعال کنند.


بیشتر بخوانید: اطلاعات گوشی‌های Pixel 3a گوگل لو رفت +تصاویر


انتهای پیام/

تمام مشخصات دو گوشی جدید پیکسل

برچسب ها: فناوری ، پیکسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار