مایکروسافت با استفاده از فناوری هوش مصنوعی سبک نوشتاری کاربران مایکروسافت ورد آفیس را ارتقا می‌دهد.

استفاده ار هوش مصنوعی برای ارتقا سبک نوشتاری کاربران مایکروسافت وردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت به تازگی با مجهز کردن نرم‌افزار ورد آفیس (Word Office) به هوش مصنوعی در پی متحول کردن سبک نوشتاری کاربران این برنامه و کمک به تولید نوشته‌هایی با محتوای بسیار بهتر است. مایکروسافت، ورد جدید ویندوز را با ایده‌های کاربران خلاق و خوش ذوق هماهنگ کرده است.

مایکروسافت برای مبارزه با اشتباهات گرامری و کمک به کاربران در استفاده هرچه بهتر از دستور زبان در هنگام نوشتن، نرم‌افزار محبوب و پرطرفدار Word Office را به هوش مصنوعی مجهز کرد. این غول فناوری آمریکایی با پرکاربرد خواندن این ویژگی جدید در Word ویژگی‌هایی از قبیل بهبود شیوه نوشتن و بازنویسی کلی را از جمله توانمندی‌های هوش مصنوعی در این نرم‌افزار دانست.

یک از مدیران مایکروسافت در توصیف نسخه جدید Word Office گفت: «ما به کمک هوش مصنوعی استاندارهای نویسندگی آماتور را جا به جا می‌کنیم و به همه کاربران فرصتی برابر برای دستیابی به سرعت و دقت بالا در هنگام نوشتن را می‌دهیم.»

استفاده ار هوش مصنوعی برای ارتقا سبک نوشتاری کاربران مایکروسافت ورد

هوش مصنوعی پس از گذشت اندک زمانی از شرع نوشتن در ورد سلیقه نوشتاری کاربر را درک کرده و واژه‌ها و دستور زبان مناسبی را برای هرچه رساتر و شیواتر شدن متن پیشنهاد می‌دهد. به عنوان مثال اگر شما با کلمه‌ای رو به رو می‌شویم ولی معنای آن را نمی‌دانید و یا نمی‌دانید که این کلمه یا مجموعه از حروف مخفف چیست هوش مصنوعی Word  شما را یاری می‌کند و با این کمک مطمئنا دیگر نیازی به تلاف کردن زمان زیاد برای جستجوی معنای آن واژه ندارید.

کمک‌ها و راهنمایی‌های هوش مصنوعی تنها به نوشتن و جستجوی واژه خلاصه نمی‌شود و رسم جداول و تنظیم اسناد نیز به کاربران Word Office کمک می‌کند. کاربران می‌توانند ایده‌های جدید خود را به مرور زمان در فرآیند یادگیری ماشینی وارد کنند و پس از نوشتن یک متن نتیجه‌ای بسیار بهتر را تحویل گیرند.


بیشتر بخوانید: ارزش مایکروسافت به یک تریلیون دلار رسید


انتهای پیام/

مایکروسافت ورد را به هوش مصنوعی مجهز کرد

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.