تصاویر سه بعدی رندر آیفون XR 2019 منتشر شد +فیلم

به تازگی تصاویر و فیلم رندر جدید گوشی بعدی اپل به نام آیفون XR 2019 در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای درباره مشخصات ظاهری آن به ما می‌دهد.

تصاویر سه‌بعدی رندر آیفون XR 2019 منتشر شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگرچه آیفون XS و آیفون XS Max نماد بهترین گوشی‌های ساخته شده به وسیله اپل هستند، اما هم‌اکنون پرفروش‌ترین مدل گوشی‌های اپل آیفون XR است. این گوشی هوشمند امسال مانند اعضای دیگر خانواده خود بروزرسانی خواهد شد. البته ما لازم نیست برای دیدن این گوشی جدید تا آن روز صبر کنیم، زیرا به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن ظاهر احتمالی آیفون XR 2019 نشان داده شده است.

چند هفته پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد که در آن گفته شده بود آیفون XI و XI Max دارای یک ماژول دوربین بزرگ مربع شکل در پشت خود هستند؛ باید گفت که دوربین آیفون XR 2019 هم دارای همین طراحی خواهد بود. این یک تغییر بزرگ در ظاهر گوشی‌های اپل است زیرا آیفون XR سال گذشته تنها یک لنز در سمت چپ خود داشت.

تصاویر سه‌بعدی رندر آیفون XR 2019 منتشر شد +فیلم

بر اساس شایعات قبلی این فضای مربع شکل میزبان یک دوربین اضافی است. گزارش‌ها می‌گویند که پرچمدار ۲۰۱۹ اپل بودجه خود را از مدل‌های گران‌قیمت قرض گرفته است. این بدین معنی است که دوربین اصلی باید رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی داشته باشد، در حالی که به نظر می‌رسد دوربین دوم یک لنز زوم اپتیکال دوتایی را به این ترکیب اضافه کند.

این ترکیب دوربین دوگانه را یک فلش ال‌ای‌دی و یک میکروفون در سمت راست آن‌ها کامل می‌کند. متاسفانه لنز super-wide-angle که انتظار می‌رود در سری آیفون XI استفاده شود در این گوشی دیده نمی‌شود. در ضمن بهتر است به این مسئله اشاره کنیم که ضخامت دوربین آیفون XR جدید به حداقل رسیده است. علاوه بر آن رنگ دوربین با بدنه یکسان خواهد بود.

آیفون XR 2019، مانند بسیاری از دیگر آیفون‌هایی که پیش از آن قرار دارند، باید اولین حضور رسمی خود را در رویداد سخت‌افزار سالانه اپل در اوایل ماه سپتامبر داشته باشد. انتظار می‌رود فروش این گوشی هوشمند در هفته سوم ماه شروع شود. در ادامه باقی تصاویر و ویدئو پخش شده از این دستگاه جذاب را مشاهده می‌‎کنید:

تصاویر سه‌بعدی رندر آیفون XR 2019 منتشر شد +فیلم
 
تصاویر سه‌بعدی رندر آیفون XR 2019 منتشر شد +فیلم

 


بیشتر بخوانید: فروش آیفون در تمام مناطق جهان کاهش یافت


انتهای پیام/

منتشر شدن فیلم رندر آیفون XR 2019

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار