خانواده پیکسل 3a چه قابلیت‌هایی را ندارد؟!

در این خبر به قابلیت‌هایی اشاره می‌کنیم که سری جدید گوشی‌های میان‌رده پیکسل با نام پیکسل 3a فاقد آنها هستند.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های جدید پیکسل با نام‌‌های پیکسل 3a و پیکسل 3a XL نسل جدیدی از گوشی‌های میان‌رده هستند. بسیاری از شرکت‌ها ظاهر گوشی‌های میان رده خود را خوب طراحی می‌کنند اما در درون آن‌ها اوضاع به زیبایی بیرون نیست، گوگل دقیقا برعکس این مسئله عمل کرده است. گوگل در ساخت سری جدید گوشی‌های پیکسل به کاربران خود قول‌هایی داده است. از آن‌ها می‌توان به پشتیبانی بروزرسانی نرم‌افزاری دراز مدت، عملکرد بدون لگ و دوربین فوق‌العاده اشاره کرد.

اما این‌ها باعث نمی‌شود که این گوشی همه قابلیت‌ها را در خود داشته باشد. در سری پیکسل 3a بعضی از قابلیت‌هایی که در پرچمداران وجود دارند، یافت نمی‌شوند. مطمئنا گوگل برای این که قیمت این دستگاه را در رنج ۴۰۰ دلار نگه دارد مجبور به استفاده نکردن از بعضی قابلیت‌ها شده است. در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

.

عدم وجود پردازنده با کیفیت بالا: این مسئله مهم‌ترین چیزی است که هر کسی می‌تواند آن را حس کند. هر دوی گوشی‌های پیکسل 3a و پیکسل 3a XL از پردازنده Snapdragon 670 استفاده می‌کنند. البته شما نباید نگران افت سرعت این دستگاه باشید مگر این که بازی‌های زیادی روی دستگاه اندرویدی پیکسل خود اجرا کنید.

ضد آب نبودن: نبود چنین قابلیتی در گوشی بدین معنا است که شما باید در نگه داری دستگاه خود بیشتر مراقب باشید. البته چند قطره باران صدمه‌ای به گوشی شما نمی‌زند و اگر در آب غوطه ور شود صدمه می‌بیند. درضمن نباید از یک گوشی میان‌رده انتظار ضد آب بودن داشت.

عدم وجود بلندگوهای دوگانه جلویی: نکته جالب این است که سری Pixel 3a دو بلندگو استریو دارد، اما به جای اینکه هر دو بلندگو مانند پرچمدار Pixel 3 در جلو باشند، یک بلندگو در پایین و یکی دیگر در بالا وجود دارد. در نتیجه، صدا به طور مستقیم به شما نمی‌رسد.

عدم وجود قابلیت شارژ بی‌سیم: البته این مسئله تنها کسانی را اذیت می‌کند که از این قابلیت استفاده می‌کنند وگرنه بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند از کابل برای این کار استفاده کنند. باتری این گوشی به وسیله درگاه USB-C شارژ می‌شود.

بدنه پلاستیکی: به جای این که این دو دستگاه جدید مانند Pixel 3 دارای بدنه فلزی باشند از پلاستیک در بدنه آن‌ها استفاده شده است. البته این مسئله بدین معنا نیست که اکنون کیفیت بدنه این محصولات پایین است اما برای کسانی که ظاهر و حس دستگاه مهم است ممکن است این گوشی نتواند آن‌ها را راضی کند.

عدم وجود لایه محافظ Gorilla Glass: در سری پیکسل 3a از یک لایه محافظ سخت برای محافظت از صفحه نمایش AMOLED آن استفاده شده است. البته این لایه محافظ Gorilla Glass نیست. گوگل تصمیم گرفته است از لایه سخت شده Dragontail استفاده کند.

وجود حاشیه‌های ضخیم: به عنوان آخرین مورد نیز باید بگوییم که این دو گوشی دارای حاشیه‌های ضخیمی هستند که در تمام جهات آن قرار دارند. در این مورد می‌توان گوگل را سرزنش کرد زیرا می‌توانست به دلیل عدم وجود دوربین دوگانه یا هر قابلیت اضافه دیگری، حاشیه‌های این دستگاه‌ها را نازک‌تر کند.


بیشتر بخوانید: اطلاعات گوشی‌های Pixel 3a گوگل لو رفت +تصاویر


انتهای پیام/

تمام قابلیت‌هایی که پیسکل 3a و XL ندارند

برچسب ها: فناوری ، پیکسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار