مایکروسافت ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتری را به بینگ اضافه کرده است.

مایکروسافت ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتری را به بینگ اضافه کرده است. با ویژگی جدیدی که به بینگ اضافه‌شده، موتور جستجوی مایکروسافت می‌تواند با کمک هوش‌مصنوعی برای درخواست کاربران، بهترین پاسخ‌ممکن را تولید کند.

در پست وبلاگ مایکروسافت درباره قابلیت جدید بینگ به این مثال اشاره‌شده که اگر کاربری عبارت «اسپاگتی وسترن چیست؟» (نوعی سبک فیلم) را جستجو کند، بینگ با ویژگی مبتنی بر هوش‌مصنوعی خود فیلم‌های این ژانر، تاریخچه و منشا آن و همچنین چندین نمونه برتر را به کاربر نشان می‌دهد.

علاوه بر اطلاعات کلی، مایکروسافت بینگ لینک‌هایی را نیز به کاربران ارائه می‌کند و همچنین دارای بخشی از اطلاعات مرتبط با موضوع جستجوشده است.

قابلیت هوش مصنوعی جدید بینگ

قابلیت هوش مصنوعی

به‌عنوان مثال، مانند تصویر بالا هنگام جستجو عبارت «مدت طول عمر فیل‌ها»، ابتدا خلاصه‌ای کامل از پاسخ موردنیاز کاربر ارائه می‌شود. پس از آن چند ویدیو مربوط به موضوع و همچنین اطلاعات دیگری مانند «عواملی که بر طول عمر فیل‌ها تاثیرگذار هستند» به کاربر نمایش داده می‌شود.

پس از نتایج تولید‌شده توسط هوش مصنوعی نیز فهرست و اطلاعات معمولی موتور جستجوی بینگ وجود دارد.

مایکروسافت می‌گوید که قابلیت هوش مصنوعی جدید بینگ فقط برای «درصد کمی از درخواست‌ها» در نظر گرفته شده است، بنابراین برای تمام جستجو‌ها نمایش داده می‌شود.

گوگل نیز در اوایل سال جاری قابلیت مشابهی با نام AI Overview را به موتور جستجو خود اضافه کرده بود. در ماه‌های گذشته برخی اشتباهات ابزار گوگل مانند پیشنهاد اضافه‌کردن چسب به پیتزا و خوردن روزانه سنگ مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته بود؛ بنابراین باید دید که آیا ابزار ارائه‌شده توسط مایکروسافت نیز چنین اشتباهاتی دارد یا خیر.

منبع: دیجیاتو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار