پایان پشتیبانی واتس‌اپ از ویندوزفون

براساس خبری که به تازگی منتشر شده واتس‌اپ به زودی پشتیبانی خود از ویندوزفون و نسخه‌های قدیمی اندروید و آی‌اواس را خاتمه می‌دهد.

پشتیبانی واتس‌اپ از ویندوزفون به زودی به اتمام می‌رسدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، واتس‌اپ یکی از پیام‌رسان‌های محبوب این روزهای دنیای فناوری است. این نرم‌افزار با داشتن امکانات خوب افراد زیادی از سراسر دنیا را به خود جلب کرده است. اما به تازگی اتفاقی رخ داده است که بعضی را کمی ناراحت خواهد کرد.

واتس‌اپ به تازگی اعلام کرده است که دیگر از ویندوز فون و بعضی از نسخه‌های قدیمی اندروید و آی‌او‌اس پشتیبانی نخواهد کرد. از تاریخ ۳۱ دسامبر واتس‌اپ دیگر در گوشی‌های دارای سیستم‌عامل ویندوز فون کار نخواهد کرد. این در حالی است که از سال آینده این شرکت دیگر از نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید و آی‌اواس نیز پشتیبانی نخواهد کرد.

اگر شما تعجب کرده‌اید که چرا واتس‌اپ تصمیم دارد از سال ۲۰۲۰ از سیستم عامل ویندوزفون پشتیبانی نکند باید بگوییم که این امر با تصمیم مایکروسافت برای پایان دادن به پشتیبانی از سیستم عامل‌های تلفن همراه خود سازگار است.

پشتیبانی واتس‌اپ از ویندوزفون به زودی به اتمام می‌رسد

اگر هم دارای گوشی اندرویدی هستید باید بگوییم که اگر از نسخه اندروید ۲.۳.۷ و قدیمی‌تر از آن استفاده می‌کنید تا ۱ فوریه ۲۰۲۰ می‌توانید از واتس‌اپ استفاده کنید، زیرا پس از این تاریخ این پیام‌رسان غیرفعال می‌شود. در گوشی‌هایی که از iOS 7 و قدیمی‌تر استفاده می‌کند اتفاق مشابهی در همین تاریخ رخ خواهد داد.

از آن‌جایی که واتس‌اپ تا سال آینده بر روی این دستگاه‌ها غیرفعال می‌شود بعضی از قابلیت‌های آن حتی پیش از رسیدن تاریخ مورد نظر غیرفعال می‌شوند. در نتیجه بهتر است اگر هنوز هم قصد دارید از واتس‌اپ استفاده کنید و شرایط بالا برای شما صدق می‌کند، سریعا تلفن همراه جدیدتری بخرید.

علاوه بر این، اگر از دستگاهی استفاده می‌کنید که نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید و iOS را اجرا می‌کند، نمی‌توانید حساب جدید ایجاد کنید و حساب فعلی خود را پس از خروج از برنامه دوباره بازگردانید. دلیل این امر این است که دیگر واتس‌اپ به شما اجازه تائید کردن (Verify) را نمی‌دهد.


بیشتر بخوانید: اینستاگرام و واتس‌اپ برای ساعاتی از دسترس کاربران خارج شدند


انتهای پیام/

ویندوز فون دیگر واتس‌اپ نخواهد داشت

برچسب ها: فناوری ، واتس اپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
سلام گوشیم لومیا 640xlهست.الان واتساپ ندارم چه جوری میتونم با واتساپ کار کنم.ممنون
آخرین اخبار