مدیر عامل بنیاد برکت احسان از ارسال اولین محموله لوازم خانگی به مناطق سیل زده استان گلستان در چند روز آینده خبر داد.

سید امیرحسین مدنی مدیر عامل بنیاد برکت احسان در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از ساعات اولیه وقوع سیل در مازندران بنیاد در این مناطق حضور داشتند.

وی با بیان اینکه اولین محموله‌ی کمک رسانی ما به مناطق استان گلستان روز ۲۹ اسفند ماه ۹۷ ارسال شد، افزود: در مدت وقوع سیل در مناطق مختلف کشور بیش از ۲۰۰ هزار غذای گرم بین مردم توزیع شد.

مدنی گفت: ۱۰۰ هزار غذای گرم در گلستان، ۸۰ هزار غذا گرم در لرستان و بخش دیگری از غذا‌ها بین مردم خوزستان و خراسان شمالی توزیع شد.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ هزار کنسرو، ۱۰۰ هزار آب معدنی، ۱۰ تن خرما و بیش از ۱۰ هزار پتو در مناطق سیل زده کشور توزیع شده است، ادامه داد: ۴۰۰ هزار چادر بین مردم توزیع شده است که بیشتر آن برای مردم لرستان ارسال شده است.

مدیر عامل بنیاد برکت احسان گفت:نزدیک به ۷۰۰ نفر به صورت گروه‌های جهادی به مناطق اعزام شدند که ۳۰۰ نفر به گلستان و ۴۰۰ نفر در لرستان مشغول خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر مشغول ساماندهی ۲۰۰ نفر از گروه‌های جهادی برای اعزام به خوزستان هستیم، گفت: گروه‌های جهادی در ۷ استان کشور در حال کمک رسانی هستند.

مدنی افزود: ۵ پایگاه جهادی در پلدختر و معمولان در حال خدمت رسانی هستند وآب و گل‌ها را از خانه‌های مردم خارج می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مناطق سیل زده ۵ درمانگاه سیار را ساماندهی کرده ایم، گفت:۶۰ پزشک در مناطق حضور دارند وتاکنون ۶۰ هزار نفر را ویزیت کرده اند.


بیشتر بخوانید: توزیع بیش از ۵۰ هزار غذای گرم بین سیل زدگان توسط بنیاد برکت احسان/ بازسازی مناطق سیل زده در دستور کار 


مدیر عامل بنیاد برکت احسان با بیان اینکه قول توزیع ۱۵ هزار لوازم خانگی را به مناطق آسیب دیده شده داده ایم، ادامه داد: بعد از پایان بحران سیل ۴ هزار دام بین مردم گلستان توزع خواهد شد.

مدنی گفت:۳ میلیون وام به صورت بلاعوض و ۷ میلیون به صورت قرض الحسنه به ۵۰۰ واحد کشاورزی آسیب دیده لرستان وام بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان خوزستان بنیاد برکت و بیمه برکت ۱۴۰ هزار خانه روستایی تخریب شده را بیمه کرده است، افزود: در چند روز آینده اولین محموله لوازم خانگی به استان گلستان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار