مدل جدید شرکت چینی بلک‌ویو، علاوه بر امکانات سخت افزاری خوب، عملکردی مانند یک پروژکتور همراه دارد و می‌تواند تصویری به اندازه ۲۰۰ اینچ روی سطوح مختلف تولید کند.

گوشی هوشمند MAX1، یک پروژکتور همراه با قابلیت ساخت تصاویر ۲۰۰ اینچیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که در چند سال اخیر شاهد بودیم، تولید کنندگان تلفن همراه به شدت در تلاش هستند تا صفحه نمایش با کیفیت‌تر و بزرگ‌تری را به خریداران خود پیشنهاد دهند. در ابتدا تمرکز شرکت‌ها به هرچه باریک‌تر کردن حاشیه صفحه نمایش بود، در ادامه این تلاش به از بین بردن حاشیه و اضافه کردن بریدگی در بالای صفحه انجامید. اما شرکت‌های تولید کننده قانع نبودند و حالا شاهد نمایشگر‌های یک پارچه و بدون بریدگی هستیم که تنها یک حفره برای دوربین سلفی بر روی آن‌ها دیده می‌شود. به تازگی نیز چند شرکت صفحه نمایش‌های کشویی را امتحان کردند تا به طور کلی نمایشگر عاری از هر گونه حفره و بریدگی طراحی شود.

اما جدا از تمام طرح‌های نام برده، اگر به شما بگویند، نمایشگر تلفن هوشمندتان می‌تواند به بزرگی یک تلویزیون بوده و در همه جا قابل دسترس باشد، چه واکنشی نشان می‌دهید؟ آیا این فوق العاده نیست؟ این ایده همان چیزی است که شرکت چینی Blackview را به ساخت مدلی به نام بلک‌ویو MAX1 هدایت کرد. این مدل به یک لیزر پروژکتور داخلی مجهز شده است که به شما اجازه می‌دهد هر تصویر و فیلمی را روی هر سطحی به نمایش در بیاورید و تلفن خود را به یک ویدئو پروژکتور همراه یا یک سینمای خانگی تبدیل کنید.

گوشی هوشمند MAX1، یک پروژکتور همراه با قابلیت ساخت تصاویر ۲۰۰ اینچی

حفره لیزر پروژکتور بسیار کوچک ساخته شده تا طراحی ظاهری گوشی را تحت تاثیر قرار ندهد، این پروژکتور می‌تواند تصویر به پهنای ۷۰ اینچ (یک متر و ۷۷ سانتی متر) روی دیوار و از فاصله دو متری ایجاد کند. اگر فاصله خود با دیوار مقابل را یک متر دیگر افزایش دهید می‌توانید تصویر عظیم ۲۰۰ اینچی (۵ متر) را بر روی سطح رو به روی خود مشاهده کنید، این تصویر بزرگ تنها توسط تلفن هوشمند شما ساخته می‌شود.

گوشی هوشمند MAX1، یک پروژکتور همراه با قابلیت ساخت تصاویر ۲۰۰ اینچی

تصویر پروژکتور، صاف، شفاف، طبیعی و زنده است، همچنین همراه با سه پایه کوچک این مدل، می‌توانید در هر مکانی به راحتی، از پروژکتور استفاده کنید. عملکرد فوکوس خودکار و اصلاح زوایای تصویر، این اجازه را به کاربر می‌دهد تا حتی بر روی سطوح نا هموار، تصویر با کیفیتی دریافت کند. به نظر می‌رسد با MAX1 هیچ چیز نمی‌تواند شما را از تولید یک تصویر با کیفیت و بزرگ متوقف کند.

اما این مدل تنها یک پروزکتور نیست و مشخصات فنی خود گوشی نیز مانند پروژکتور آن عالی است، این مدل مجهز به صفحه AMOLED با اندازه ۶ اینچی است که توسط سامسونگ ساخته شده، همچنین از تراشه مدیاتک Helio P23 SoC به عنوان پردازنده اصلی و تراشه Mali-G71 به عنوان پردازنده گرافیکی بهره می‌برد. با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دیگر همه نیاز‌های شما برای داشتن یک تلفن هوشمند خوب برآورده می‌شود.

گوشی هوشمند MAX1، یک پروژکتور همراه با قابلیت ساخت تصاویر ۲۰۰ اینچی

همانطور که اشاره شد، وجود پروژکتور طراحی ظاهری MAX1۱ را تحت تاثیر قرار نداده و خریداران به راحتی می‌توانند از تلفن هوشمند خود استفاده کنند، این مدل از گوریلا گلس در هر دو طرف بهره می‌برد تا از نظر کیفیت بدنه نیز نمره بالایی دریافت کند.گفتنی است؛ پیش فروش بلک‌ویو MAX1 از ابتدای مارس ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و ۱۰۰۰ گوشی اول شامل تخفیف ۴۳ درصدی نیز هستند.


بیشتر بخوانید: جدیدترین رندر گوشی منعطف گلکسی منتشر شد +تصاویر


انتهای پیام/

گوشی جدید بلک‌ویو

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار