تریلر جدید World of Days Gone زامبی‌های عجیب این عنوان را معرفی کرد +فیلم

به تازگی تریلری از عنوان World of Days Gone منتشر شده که در آن انواع مختلف زامبی‌های این بازی که Freaker نام دارد را معرفی می‌کند.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سونی و Bend Studio یک ویدئوی دیگر از سری عنوان "World of Days Gone" منتشر کردند. این بار این ویدئو بر روی دشمنان و مبارزه تمرکز بیشتری دارد. در این قسمت از کلیپ این بازی شما انواع مختلف Freaker را مشاهده می‌کنید. این موجودات در واقع زامبی‌های مختص این بازی هستند. علاوه بر زامبی‌ها شما روش ساختن اسلحه و چیزهای دیگر را نیز مشاهده می‌کنید.

این ویدئو در وهله اول به ما می‌گوید Freakerها چه موجوداتی هستند و انواع مختلف آن‌ها را به ما نشان می‌دهد. Freakerها در واقع انسان‌هایی هستند که بر اثر یک بیماری به موجوداتی شبیه زامبی تبدیل شده‌اند. این موجودات هنوز غذا می‌خورند و می‌خوابند. به نظر نمی‌آید این موجودات مانند زامبی‌ها از مرگ برگشته باشند. در نظر اول Freakerها بیشتر شبیه موجوداتی هستند که در فیلم I am a legend دیدیم و شباهتی به واکرهای سریال The walking Dead ندارند.

چهار مدل مختلف از Freakerها در این عنوان معرفی شده‌اند. اولین مدل Swarmer نام دارد که به نظر می‌رسد معمول‌ترین نوع این موجودات است. این موجودات در گروه‌های کوچک زندگی می‌کنند اما گاهی یک گله تشکیل می‌دهند. دسته بعدی Newtها هستند که شبیه کودکان این موجودات رفتار می‌کنند. اگر شما به آن‌ها آسیبی نرسانید به سمت شما نمی‌آیند. دسته بعدی Screamerها هستند که باعث می‌شوند شخصیت اصلی بازی پس از شنیدن صدای بلند آن‌ها گوش خود را بپوشاند. هنوز تاثیر فریادهای آن‌ها روی کاراکتر اصلی بازی مشخص نیست. در نهایت موجودات عظیم‌الجثه بازی که Breaker نام دارند؛ بهتر است با آن‌ها درگیر نشوید.

روش‌های مختلفی برای نابود کردن تمام انواع Freaker وجود دارد. شما می‌توانید با ساختن، پیدا کردن یا خریدن اسلحه‌های مختلف این موجودات و یا حتی انسان‌های خشن را از خود دور کنید. البته به یاد داشته باشید که سلاح‌هایی که از دشمنان به غنیمت برمی‌دارید و یا در دنیای بازی پیدا می‌کنید، ضعیف‌تر از آن‌هایی هستند که می‌توانید در مغازه‌ها خریداری کنید.

در ادامه تریلر این عنوان را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

تریلر جدید عنوان World of Days Gone

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار