تصاویر و مشخصات کامل گلکسی S10e لو رفت +تصاویر

مشخصات و تصاویر ارزان‌ترین مدل خانواده گلکسی S10 سامسونگ در فضای مجازی فاش شد.

تصاویر و مشخصات کامل Galaxy S10e لو رفت +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی در خبرهای جدید دنیای فناوری، مشخصات و تصاویر ارزان‌ترین مدل خانواده پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی S10 یعنی Galaxy S10e فاش شده‌اند. مدت‌‎ها بود که تصاویر و اخبار جعلی و ساختگی از این مدل ارزان گوشی پرچمدار جدید سامسونگ منتشر می‌شد اما تصاویری که به تازگی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده، تصاویر واقعی و مشخصات آن را نشان می‌دهند. این اطلاعات در سایتی به نام Rolandt Quandt of Winfuture منتشر شده‌ است.

پیش از این همانطور هم که گفته شده بود، S10e ارزانترین مدل خانواده گلکسی S10 خواهد بود و همانند گوشی اپل iPhone XR به حساب خواهد آمد؛ یک گوشی کارآمد با قیمتی بسیار مناسب. اصلی‌ترین مدلی که برای S10e دارای یک نمایشگر مسطح، یک حسگر اسکنر اثر انگشت در کنار دکمه سوئیچ کنار گوشی و یک دوربین دوگانه پشتی خواهد بود. مدل‌های گران‌تر گوشی‌های S10 و S10 Plus دارای حسگرهای اثرانگشت زیر صفحه نمایش و سه دوربین اصلی در پشت دستگاه بودند. همچنین در خبرهای جدید مشخص شده که گلکسی اس ۱۰‌ای در سه رنگ سفید، سبز و مشکی عرضه خواهد شد.

تصاویر و مشخصات کامل Galaxy S10e لو رفت +تصاویر

تصاویر و مشخصات کامل Galaxy S10e لو رفت +تصاویر

تفاوت اصلی S10e با مدل‌های دیگر خانواده S10 قیمت آن خواهد بود اما در پایه این گوشی تفاوت چندانی با مدل‌های گران‌تر خود نخواهد داشت. هر سه مدل دارای پردازنده Snapdragon 855 خواهند بود و مدل‌های پایه این گوشی حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی خواهند شد. البته ناگفته نماند که این میزان از حافظه ذخیره‌سازی در Galaxy S10e یک حس رقابت با مدل‌های دیگر این برند ایجاد خواهد کرد چراکه مدل‌های گران‌تر این خانواده دارای ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی هستند.

تاکنون، مشخصات لو رفته در فضای مجازی خبر از این می‌دهند که S10e دارای دوربین اصلی دوگانه خواهند بود که یکی از آن‌ها، لنز تله‌فوتو است. گفته می‌شود که این دوربین‌ها شبیه دوربین‌هایی خواهند بود که روی دو گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به کار رفته بود. تغییر دیگری که Galaxy S10e نسبت به دیگر مدل‌های گلکسی S10 خواهد داشت، حجم باتری آن است که مشخصات لو رفته از آن نشان می‌دهد باتری Galaxy S10e دارای حجم ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تصاویری واقعی از Galaxy S10e مشاهده کنید که در فضای مجازی فاش شده است.

تصاویر و مشخصات کامل Galaxy S10e لو رفت +تصاویر

تصاویر و مشخصات کامل Galaxy S10e لو رفت +تصاویرتصاویر و مشخصات کامل Galaxy S10e لو رفت +تصاویر


بیشتر بخوانید: گوشی گلکسی S10 به همراه کیف پول مجازی سامسونگ معرفی می‌شود


تصاویر واقعی Galaxy S10e را ببینید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.