جدیدترین رندر گوشی منعطف گلکسی منتشر شد +تصاویر

پس از انتشار اتفاقی تصاویر آینده گوشی منعطف سامسونگ، طراحان رندرهای جدیدی برای این گوشی خلق کردند.

جدیدترین رندر گوشی منعطف گلکسی منتشر شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز موعود برای رونمایی از گوشی منعطف سامسونگ به سرعت در حال نزدیک شدن است و طرفداران این شرکت هر روز برای دیدن این تلفن همراه جدید بی‌تاب‌تر می‌شوند. سوال‌های زیادی ذهن بسیاری از آن‌ها را درگیر کرده است.

از این سوال‌‌ها می‌توان به عمودی یا افقی تا شدن گوشی منعطف سامسونگ اشاره کرد. تنها مدلی که سامسونگ از این گوشی به کاربران نشان داد، به صورت افقی خم می‌شد اما تصاویر الگوهای افقی این دستگاه نیز در فضای مجازی دیده می‌شود. سوال دیگری که ذهن بسیاری از کاربران و حتی تولیدکنندگان تلفن همراه را درگیر کرده است، به داخل یا خارج خم شدن این دستگاه منعطف است.

آخرین احتمالات برای طراحی این گوشی توسط استادان طراحی رندر در LetsGoDigital جمع آوری شده، و این افراد هلندی یک کانپست جذاب از آنچه که سامسونگ فلکس (یا هر آن چه که نامیده خواهد شد) باید شبیه آن باشد را طراحی کرده‌اند. اطلاعاتی که این افراد برای طراحی جدیدترین رندر گلکسی فلکس از آن استفاده کردند، از ویدئویی است که به تازگی از محصولات آینده سامسونگ منتشر شده است.


بیشتر بخوانید: ویدئوی تازه منتشر شده سامسونگ تصویر گوشی منعطف آن را فاش کرد +فیلم


جدیدترین رندر گوشی منعطف گلکسی منتشر شد +تصاویر

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید رندر طراحی شده دارای حاشیه‌های نازکی است. تمام شایعات تاکنون به صفحه نمایش ۷.۳ اینچی Infinity Flex اشاره می‌کنند که با یک پنل ۴. ۶ اینچی در خارج برای کارهای روزانه همراه شده است. این طراحی برای صفحه نمایش‌های این گوشی منعطف شباهتی به نمونه اولیه‌ای ندارد که چندی پیش سامسونگ آن را به ما نشان داد. در این طراحی تقریباً صفحه نمایش‌ها هیچ حاشیه‌ای ندارند که کاملاً مخالف طراحی است که پیش‌تر از این گوشی دیدیم.

باید با خودمان رو راست باشیم. سامسونگ برای رسیدن به این طراحی به زمان بیشتری نیاز دارد زیرا طراحی گوشی با صفحه نمایش منعطف اصلاً کار راحتی نیست. پس باید به خودمان حق بدهیم اگر باور نکنیم این رندر جدید نزدیک به چیزی است که ما از این گوشی خواهیم دید.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

رندر جدید گوشی منعطف سامسونگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار