دوج چلنجر و چارجر ۲۰۱۹ با رنگ بندی متنوع به بازار می‌آیند +تصاویر

شرکت دوج تصمیم گرفته است که رنگ‌های جذابی برای دو مدل بسیار محبوب چلنجر و چارجر به مشتریان خود پیشنهاد دهد.

دوج چلنجر و چارجر ۲۰۱۹ با رنگ بندی متنوعی به بازار می‌آیند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد نمایشگاه خودرو شیکاگو ۲۰۱۹ بسیار درخشان خواهد بود، زیرا شرکت دوج با رنگ بندی جدید و جذاب و البته روشن خودرو‌های خود در شیکاگو حضور خواهد داشت. این شرکت رنگ Sublime را مجدد در میان آپشن‌های رنگ بندی خارجی خودرو‌های چارجر و چلنجر در سال ۲۰۱۹ قرار داده تا پس از مدت‌ها شاهد استفاده دوج از این رنگ باشیم. با بازسازی دوج چلنجر T/A، این اولین بار از سال ۱۹۷۰ است که زیر رنگ ترکیبی به آپشن‌های دوج اضافه می‌شود و این اتفاق جذابی است.

آخرین بار در سال ۲۰۱۵ که در چلنجر شاهد استفاده از رنگ Sublime بودیم و این مورد برای دوج چارجر به سال ۲۰۰۷ برمی‌گردد، زمانی که شرکت دوج نسخه محدود چارجر R/T Daytona را با این رنگ به بازار عرضه کرد. پس از ادغام دوج با گروه خودرو سازی فیات در سال ۲۰۰۹، تا مدت‌ها از مدل‌های تحاجمی این شرکت خبری به گوش نمی‌رسید تا آن که در دو سال اخیر مدل‌های Scat Pack و Hellcat ساخته شده‌اند، حال با برگرداندن رنگ بندی‌های قدیمی مانند Sublime، دوج چلنجر بیش از پیش به اصالت خود بازمی‌گردد.

دوج چلنجر و چارجر ۲۰۱۹ با رنگ بندی متنوعی به بازار می‌آیند +تصاویر

به گفته Steve Beahm مدیر خودرو‌های سواری گروه خودروسازی فیات در آمریکای شمالی: " دوج SRT بازه متفاوت و فوق العاده‌ای از عملکرد فنی و رنگ بندی را برای مشتریان ما در نظر دارد؛ بازه‌ای که می‌تواند دوج چلنچر یا چارجر را به رنگ Sublime، با دیفرانسیل چهار چرخ و ۷۹۷ اسب بخار قدرت را پیشنهاد دهد. "

Beahm اعلام کرد: " هدف ما از بازگرداندن رنگ‌های با کیفیت مانند Sublime برای مدل‌های ۲۰۱۹ آن است که به خریداران خود محصول مورد علاقه‌شان را اهدا کنیم و از طرفی راه دیگری است برای خاص‌تر جلوه دادن خودروشان در زمانی که عملکرد قدرتمند خود را به نمایش می‌گذارد. " گفتنی است؛ اگر خریداران به رنگ Sublime علاقه نداشتند، می‌توانند دوج چلنجر را در ۱۵ رنگ جذاب دیگر سفارش دهند، تعداد رنگ‌ها برای دوج چارجر ۱۴ عدد است.

جالب است که شرکت آمریکایی تا چه حد به جزئیاتی مانند رنگ خودرو توجه می‌کند، البته طراحی ظاهری خودرو در خیلی از مواقع حتی از مشخصات فنی آن نیز تاثیر بیشتری در فروش دارد، اما توجه به جزئیات و ساخت و ترکیب رنگ اختصاصی مناسب ظاهر خودرو، کاری نیست که هر خودروسازی انجام دهد. در هر صورت محبوبیت دوج در جهان دلایل زیادی دارد که یکی از عوامل آن ریزبینی و توجه به جزئیات است.

دوج چلنجر و چارجر ۲۰۱۹ با رنگ بندی متنوعی به بازار می‌آیند +تصاویر

دوج چلنجر و چارجر ۲۰۱۹ با رنگ بندی متنوعی به بازار می‌آیند +تصاویر

دوج چلنجر و چارجر ۲۰۱۹ با رنگ بندی متنوعی به بازار می‌آیند +تصاویر

دوج چلنجر و چارجر ۲۰۱۹ با رنگ بندی متنوعی به بازار می‌آیند +تصاویر


بیشتر بخوانید: ویدئوی معرفی گوشی منعطف سامسونگ، گلکسی فولد - Galaxy Fold +فیلم


انتهای پیام/

اطلاعات جدید از دوج چلنجر و چارجر ۲۰۱۹

برچسب ها: فناوری ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار