نسخه تولید انبوه هنسی ونوم F5 با بیشینه سرعت ۴۸۲ کیلومتر در ساعت تا سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.

خودرویی با سرعت ۴۸۲ کیلومتر در ساعت با تولید انبوه! +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنسی یک شرکت آمریکایی است که سال‌هاست به تقویت و تیونینگ خودرو‌ها می‌پردازد. به تازگی این شرکت از خودروی تولیدی خود با نام هنسی ونوم F5 با ادعای رسیدن سرعت آن به مرز ۵۰۰ کیلومتر در ساعت رونمایی کرد. خودرویی که در صورت رسیدن به تولید انبوه می‌تواند اصلی‌ترین رقیب برای بوگاتی شیرون و کوئین‌زخ رگرا باشد.

نسخه اولیه این ابر خودرو که مجهز به یک پیشرانه ۸ سیلندر V شکل است توانایی تولید قدرت باور‌نکردنی ۱۶۰۰ اسب‌بخار را داراست و در تست‌های اولیه بیشینه سرعت ۵۰۰ کیلومتر در ساعت (۳۱۱ مایل در ساعت) را ثبت کرد. حال مدیران این شرکت طی یک مصاحبه از آغاز تولید این محصول سخن گفته‌اند. قرار است اولین نمونه این خودرو خرداد ماه از خط تولید خارج شود و تا چند ماه بعد تمامی نمونه‌های سفارش‌گذاری شده به دست مالکان آن برسد.

پس از تحویل خودرو‌ها قرار است یک آزمایش سرعت رسمی برای ثبت رکورد در شهریور ماه انجام شود تا قابلیت‌های نسخه تولید انبوه نیز به چالش کشیده شود. معرفی رسمی خودرو، اما به ابتدای سال ۲۰۲۰ و پس از اتمام مراحل آزمایش سرعت موکول می‌شود. البته گفته شده که این تاریخ‌ها قطعی نیستند و ممکن است مشکلاتی در مراحل تولید، برنامه ساخت را عقب بیاندازند. تا کنون ۲۴ نفر هنسی ونوم F5 را سفارش‌گذاری کرده‌اند که ۱۲ نفر از آن‌ها آمریکایی و ۱۲ نفر دیگر از سر‌تا‌سر دنیا هستند. این مشتریان کلیه مبلغ ۱.۶ میلیون دلاری این خودرو را پیش‌پرداخت کرده‌اند.

این ابر خودروی آمریکایی با پیشرانه ۸ سیلندر ۱۶۰۰ اسب‌بخاری خود نیروی تولیدی را توسط یک گیربکس ۷ سرعته به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. شتاب صفر تا ۳۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو در کمتر از ۱۰ ثانیه اتفاق می‌افتد و طی مدت کمتر از ۳۰ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۴۰۰ کیلومتر در ساعت دست می‌یابد.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Hennessey Venom F5 را مشاهده می‌کنید.

خودرویی با سرعت ۴۸۲ کیلومتر در ساعت با تولید انبوه! +تصاویر

خودرویی با سرعت ۴۸۲ کیلومتر در ساعت با تولید انبوه! +تصاویر

خودرویی با سرعت ۴۸۲ کیلومتر در ساعت با تولید انبوه! +تصاویر

خودرویی با سرعت ۴۸۲ کیلومتر در ساعت با تولید انبوه! +تصاویر

خودرویی با سرعت ۴۸۲ کیلومتر در ساعت با تولید انبوه! +تصاویر


بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر


انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، هنسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
مطمئنم به اندازه پراید فروش نداره