ویدئوی تازه منتشر شده سامسونگ تصویر گوشی منعطف آن را فاش کرد +فیلم

به تازگی سامسونگ یک ویدئوی تبلیغاتی از محصولات آینده خود منتشر کرده که در آن تصویری از گوشی منعطف این شرکت دیده می‌شود.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کنفرانس مطبوعاتی آنپکد (Unpacked) سامسونگ به سرعت در حال نزدیک شدن است. مطالب و تصاویر فاش شده از محصولات این شرکت هر روز افزایش می‌یابد و ما را به رویداد ۲۰ فوریه نزدیک‌تر ‌می‌کند. ما به تازگی رندرهای رسمی سری گلکسی S10 را با حفره‌های روی صفحه نمایش آن‌ها دیده‌ایم اما امروز مطلب جذاب‌تری در دنیای فناوری منتشر شده است.

یک ویدئوی تبلیغاتی از محصولاتی که سامسونگ در آینده عرضه می‌کند، در فضای مجازی منتشر شده است. این ویدئوی تبلیغاتی به احتمال زیاد در طول سخنرانی بار دیگر نمایش داده خواهد شد. چیزی که در این ویدئو نظر ما را به خود جلب کرده است، تصویر یک گوشی منطعف است که شباهت زیادی به گلکسی F دارد. در این ویدئو از فناوری‌های دیگر سامسونگ نیز صحبت شده که احتمالاً ما در چند سال بعد آن‌ها را در فروشگاه‌ها خواهیم دید.

پیش از توضیحات این ویدئوی تبلیغاتی باید بگوییم که ما به علت این که هنوز اسمی برای این محصول اعلام نشده است، آن را سامسونگ گلکسی F می‌نامیم و ممکن است نام این دستگاه در زمان رونمایی متفاوت باشد.

در طول این تبلیغ ما دو بار این گوشی منعطف را مشاهده می‌کنیم؛ البته در هر دو بار نیز تصویر واضحی از آن نمی‌بینیم. در واقع تنها فردی را می‌بینیم که در حال باز کردن یک گوشی تاشو است و پس از آن با گوشی کار می‌کند اما به نظر نمی‌آید تشخیص این که این گوشی همان گلکسی F یا یکی از هم‌خانواده‌های آن است، سخت باشد.

گوشی‌ای که در این تبلیغ ویدئویی دیده می‌شود، کمی نازک‌تر از گلکسی F است. در اوایل ماه نوامبر هنگامی که سامسونگ صفحه نمایش Infinity Flex و رابط کاربری One UI را رونمایی کرد، یک نمونه از گلکسی F را نیز به نمایش گذاشت. این شرکت یک نمونه از این تلفن همراه خود را در یک کیس به نمایش گذاشت. به همین دلیل این گوشی می‌تواند ضخیم‌تر از سایر گوشی‌های گلکسی باشد.

در ادامه قسمتی از این ویدئوی تبلیغاتی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

گوشی منعطف سامسونگ، گلکسی F

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار