احتمال استفاده از مکانیزم کشویی در دوربین گوشی گلکسی A90

یکی از فاش کنندگان اطلاعات تکنولوژی از احتمال استفاده مکانیزم کشویی در دوربین گلکسی A90، میان‌رده جدید سامسونگ، خبر داد.

احتمال استفاده از مکانیزم کشویی در دوربین گوشی گلکسی A90به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توئیتی از یکی از فاش‌کنندگان اطلاعات تکنولوژی به نام Ice Universe از طراحی جدیدی در یکی از گوشی‌های میان‌رده سامسونگ خبر می‌دهد. به گفته این منبع، سامسونگ برای نازک نگه داشتن حاشیه‌های گوشی خود به جای استفاده از ناچ و حفره درون صفحه از طراحی دیگری استفاده می‌کند.

گفته می‌شود سامسونگ گلکسی A90 دارای یک دوربین با مکانیزم کشویی خواهد بود که پیش‌تر شبیه آن را در گوشی ویو نکس S دیده بودیم. انتظار می‌رود این گوشی به عنوان جانشینی برای گلکسی A9 عرضه شود. شایعات از دستگاهی با رم ۶ تا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی سخن می‌گویند.

یک دوربین با مکانیزم تاشو می‌تواند چهره‌ای نو به این دستگاه سامسونگ بدهد اما نباید از این مسئله غافل شویم که این نوع طراحی مشکلات بالقوه‌ای نیز با خود به همراه دارد. بعضی از افراد نگران دوام بخش تاشویی هستند که وظیفه بالا و پایین بردن دوربین را دارد. در ضمن یک گوشی با داشتن مکانیزم کشویی برای دوربین، به احتمال خیلی زیاد نمی‌تواند در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم باشد زیرا یک مسیر برای ورود آن‌ها به داخلی دستگاه وجود دارد.

گوشی گلکسی A90 جایگزین گلکسی A9 خواهد بود. گلکسی A9 اولین گوشی هوشمند است که با یک دوربین چهارگانه در پشت آن عرضه شده و به صفحه نمایش ۶.۳ اینچی Super AMOLED مجهز شده است. با توجه به حجم زیاد حافظه و ذخیره‌سازی و باتری بزرگ ۳۸۰۰ میلی‌آمپری، متوجه خواهید شد که چرا هر گوشی توان جایگزینی این مدل را ندارد.

ممکن است سامسونگ در حال طراحی کردن یک مکانیزم کشویی برای دوربین گلکسی A90 باشد اما امسال بازار طراحی حفره درون صفحه داغ است. گلکسی A8s (گلکسی A9 پرو برای بازار بین‌المللی) اولین گوشی این شرکت بود که دارای حفره درون صفحه برای دوربین سلفی است و این روند با خانواده گلکسی S10 ادامه خواهد یافت.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

گلکسی A90 دارای دوربینی با مکانیزم کشویی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار