رندرها و اطلاعات رسمی گلکسی S10 و +S10 منتشر شد +تصاویر

بالاخره رندرها، قیمت، تاریخ عرضه و دیگر اطلاعات دو عضو از خانواده گلکسی S10 به طور رسمی منتشر شد.

رندرها و اطلاعات رسمی گلکسی S10 و +S10 منتشر شدند +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها کمتر از سه هفته دیگر در ۲۰ فوریه سامسونگ به صورت رسمی از پرچمداران جدید خود، خانواده سامسونگ گلکسی S10 رونمایی می‌کند. شرکت سامسونگ به صورت رسمی اطلاعات خاصی از این خانواده را در اختیار ما قرار نداده اما ما در این مدت اطلاعات، رندر‌ها و حتی تصاویر مختلفی از این محصولات در فضای مجازی دیده‌ایم. ولی هیچ کدام از این اطلاعات به طور قطعی صحیح نیستند. بالاخره پس از گذشت چند ماه می‌توانیم اطلاعاتی که به طور رسمی از گوشی گلکسی +S10 در مطبوعات منتشر شده را بررسی کنیم.

رندرها و اطلاعات رسمی گلکسی S10 و +S10 منتشر شدند +تصویر

تصویر بالا به تازگی به طور رسمی از گوشی گلکسی +S10 منتشر شده است. رنگ این دستگاه گاردیانت سفید است. البته سخت است قسمت سفید رنگی در این تصویر پیدا کرد، زیرا بیشتر بخش‌های آن با طیف‌های مختلفی از آبی و بنفش رنگ شده‌اند. پیش‌تر گفته شده بود که خانواده جدید سامسونگ طرح و رنگ‌های گاردیانت جذابی خواهند داشت، به نظر می‌رسد این هم یکی از آن طرح‌های گفته شده است.

این تصویر که ادعا می‌کند به طور رسمی از گوشی گلکسی +S10 منتشر شده تفاوت زیادی با رندر‌هایی که قبلاً از این دستگاه منتشر شده بودند، ندارد. در مقایسه با پرچمدار سال گذشته، این گوشی هوشمند جدید دارای حاشیه‌های نازک‌تر و حفره صفحه نمایش خارج از مرکز است که یک دوربین سلفی دوگانه در آن قرار دارد. این عضو از خانواده جدید سامسونگ در پشت خود نیز دارای یک دوربین افقی سه‌گانه است.

نکته قابل توجه این است که در این تصویر حسگر اثر انگشتی دیده نمی‌شود اما این مسئله بدین معنی نیست که قرار نباشد آن گوشی دارای حسگر اثر انگشت باشد. به تازگی گزارش شده که سامسونگ یک راه مناسب برای قرار دادن سنسور اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر گلکسی +S10 پیدا کرده است. در حال حاضر، تنها گوشی که به طور رسمی در ایالات متحده آمریکا با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش فروخته می‌شود، OnePlus 6T است. اما اسکنر داخل این گوشی از تکنولوژی نوری و التراسونیک استفاده نمی‌کند، بنابراین امیدواریم که +S10 تجربه فوق العاده‌ای در این زمینه ارائه دهد.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی +S10 شامل یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 855 قدرتمند، ۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ * ۳۰۴۰ پیکسل و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر باشد. درست مثل پیشینیان خود، +S10 باید ضد گرد و غبار و مقاوم در برابر آب باشد، در حالی که یک جک هدفون استاندارد ۳.۵ میلی‌متری و یک پورت USB Type-C در پایین خود باشد.

رندرها و اطلاعات رسمی گلکسی S10 و +S10 منتشر شدند +تصویر

رندرها و اطلاعات رسمی گلکسی S10 و +S10 منتشر شدند +تصویر

همچنین رندری از محصول گلکسی S10 منتشر شده که نما‌های پشت، جلو و بغل را به ما نشان می‌دهند. آن طور که معلوم است ما سه رنگ سیاه، زمردی و سفید مرواریدی را در این گوشی‌ها خواهیم دید. در ضمن در رندر گوشی گلکسی S10 ما شاهد یک دوربین سلفی در جلو و یک دوربین سه‌گانه در پشت گوشی هستیم. و این که در هیچ کدام از این دو گوشی قسمتی برای حسگر اثر انگشت نیست. همان طور که قبلاً گفتیم احتمالاً در این گوشی‌ها از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده شده است.

گفته شده که گلکسی +S10 در تاریخ ۸ مارس عرضه خواهد شد. در ضمن صحبت‌هایی از قیمت اعضای این خانواده شده است. قیمت گوشی گلکسی +S10، گلکسی S10، گلکسی S10 Lite، به ترتیب ۹۰۰، ۱۰۰ و ۷۰۰ دلار خواهد بود.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

اطلاعات رسمی خانواده گلکسی S10

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامی
۲۰:۰۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
خداحافظ ایرانی با بهترینها
آخرین اخبار