ویژگی‌های جدید جیمیل-Gmail افشا شد

سرویس پست الکترونیکی گوگل به عنوان یکی از محبوب‌ترین پست‌های الکترونیکی در جهان در صدد است ویژگی‌های جالبی را به سرویس خود اضافه کند.

ویژگی‌های جدید جیمیل-Gmail افشا شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل در صدد است تا به زودی با اضافه نمودن ویژگی‌های جدید به سرویس جیمیل نظر کاربران را بیش از گذشته جلب کند.

انتظار می‌رود تا ماه آینده گوگل سرویس Inbox خود را از دسترس کاربران خارج کند و پس از طی مراحل آزمایشی با ویژگی‌های جدید در اختیار کاربران قرار گیرد. گوگل در کنار تلاش برای بهبود عملکرد و ساختار جمیل در رایانه به طور جدی در زمینه ارائه نسخه جدید جیمیل مخصوص سیستم عامل اندروید نیز تلاش می‌کند.

از جمله مهمترین تغییرات مورد انتظار در جیمیل جدید، می‌توان از افزودن قابلیت‌های جدید به صندوق دریافت پیام، قابلیت دسته‌بندی تخصصی پیام‌ها، افزودن قسمت TechNews نام برد که مطمئناً مورد توجه بسیاری از کابران قرار خواهد گرفت. گوگل همچنین بر روی قابلیت پین کردن پیامی خاص در جیمیل کار می‌کند.

ویژگی پین کردن پیام کمک بسیار بزرگی به کاربرانی خواهد بود که در طول روز پیام‌های بسیاری را دریافت می‌کنند و در هر بار مراجعه به جیمیل خود مجبور هستند مدتی را به دنبال پبام مورد نظر خود بگردند ولی در صورتی که بتوان پیام مورد نظر را پین کرد، دیگر نیازی به اتلاف وقت اضافی برای جستجو در میان انبوهی از پیام‌ها نیست.

در جیمیل جدید در قسمت نوار ابزار بالای صفحه گزینه‌ای اضافه خواهد شد که با بهره‌گیری از آن می‌توان تنها پیام‌های متنی را مشاهده کرد یا تنها به بررسی و تماشای پیام‌های تصویری پرداخت. یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های سرویس جدید پست الکترونیکی گوگل مجهز شدن به هوش مصنوعی است. این فناوری کار را برای کاربر بسیار ساده می‌کند. به عنوان مثال هوش‌ مصنوعی با بررسی سابقه پیام دریافتی در صندوق دریافت جیمیل و پاسخ کاربر به آن اقدام به حذف پیام مورد نظر می‌کند تا از جمع شدن تعداد زیادی پیام بی‌مورد در صندوق دریافت جلوگیری شود.

گوگل هنوز زمان دقیقی برای ارائه جیمیل جدید اعلام نکرده است.

ویژگی‌های جدید جیمیل-Gmail افشا شد


بیشتر بخوانید: گوگل هوش مصنوعی را در مترجم خود افزایش می‌دهد


انتهای پیام/

جیمیل جدید با قابلیت‌هایی خاص ارائه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار