پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ تائیدیه FCC خود را گرفتند +تصاویر

گوشی‌های گلکسی S10E، گلکسی S10 و گلکسی +S10، پرچمداران جدید سامسونگ، تائیدیه خود را از FCC گرفتند.

پرچمداران 2019 سامسونگ تائیدیه FCC خود را گرفتند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در تاریخ ۲۰ فوریه، سامسونگ گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۱۹ خود را در رویداد آنپکد (Unpacked) رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود که این تلفن‌های هوشمند در تاریخ ۸ مارس عرضه شوند.

در ضمن در جدیدترین خبری که از آن‌ها به دست ما رسیده است گفته می‌شود این سه گوشی به تازگی توسط FCC تائید شده‌اند. مدل‌های تائید شده توسط این آژانس شامل SM-G970U، SM-G973U و SM-G975U هستند. این شماره سریال‌ها به ترتیب برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی S10E، گلکسی S10 و گلکسی +S10 هستند.

پرچمداران 2019 سامسونگ تائیدیه FCC خود را گرفتند +تصاویر

اسناد منتشر شده از این تائیدیه، جایگاه برچسب FCC در این مدل‌ها را نشان می‌دهد. در ضمن در این مدارک، استفاده این گوشی‌ها از تکنولوژی Blutooth LE، NFC و MST نشان داده شده است. آخرین مورد یعنی تکنولوژی MST در واقع یک سیستم ایمن مغناطیسی است که به کاربران نرم‌افزار Samsung Pay اجازه می‌دهد در فروشگاه‌هایی که از تکنولوژی NFC استفاده نمی‌کنند، بتوانند پرداخت اینترنتی انجام دهند.

بنابر اطلاعاتی که از گواهی FCC به دست ما رسیده است، پرچمداران سال ۲۰۱۹ سامسونگ به Wi-Fi6 مجهز هستند. Wi-Fi6 جدیدترین نسخه تکنولوژی وای‌فای است که از باتری کمتر استفاده می‌کند و سرعت بیشتری ارائه می‌دهد. نمودار موجود در اسناد FCC نشان می‌دهد که اعضای این خانواده از تمام باند‌های 4G LTE پشتیبانی می‌کنند.

پرچمداران 2019 سامسونگ تائیدیه FCC خود را گرفتند +تصاویر

خانواده جدید گلکسی S10 یکی از مورد انتظارترین سری گوشی‌های سال  ۲۰۱۹ است. بسیاری در سراسر دنیا منتظر دیدن این گوشی‌ها با حفره درون صفحه نمایش و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش هستند. گفته می‌شود سامسونگ علاوه بر این سه گوشی یک عضو دیگر برای گلکسی S10 تولید کرده که از 5G پشتیبانی می‌کند. بر طبق گزارش‌ها این نسخه گران‌ترین و قدرتمندترین عضو این خانواده است.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

پرچمداران سامسونگ تائیدیه FCC خود را دریافت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.