قابلیت ویرایش پیام به توئیتر اضافه می‌شود

عدم امکان ویرایش پیام برای توئیتر یک نقص محسوب می‌شود به همین دلیل مدیران این شرکت به طور جدی به فکر اضافه کردن این ویژگی به توئیتر هستند.

قابلیت ویرایش پیام به توئیتر اضافه خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت توئیتر یازدهمین سایت پربازدید جهان است و دومین شبکه اجتماعی در دنیا محسوب می‌شود، اما علی‌رغم تمام ویژگی‌های خوب و مثبت این سایت، یکی از نقص‌های آن عدم امکان ویرایش پیام است، طبیعی است که کاربران گاهی اوقات در متن خود اشتباه لغتی یا گرامری داشته باشند یا بخواهند متن پیام خود را به طور کلی تغییر دهند. به همین دلیل امکان ویرایش پیام ارسال شده یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های یک شبکه اجتماعی محسوب می‌شود. در حال حاضر اکثر شبکه‌های اجتماعی یا حتی پیام رسان‌ها از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند.

اما به تازگی جک دورسی مدیر عامل جوان توئیتر طی مصاحبه‌ای با جو روگان از احتمال اضافه شدن این ویژگی به توئیتر صحبت کرده است. در این مصاحبه زمانی که از دورسی پرسیده شد که آیا شرکت او برنامه‌ای برای اضافه‌ کردن ویژگی ویرایش پیام به سایت و نرم افزار توئیتر دارند یا خیر، او اعلام کرد که آن‌ها به دنبال اضافه کردن چنین ویژگی به توئیتر هستند.

قابلیت ویرایش پیام به توئیتر اضافه خواهد شد

جک دورسی اعلام کرد: "دلیل آن که ما از ابتدا چنین ویژگی را به توئیتر اضافه نکردیم آن است که توئیتر بر اساس پیام متنی SMS ساخته شده است. زمانی که شما یک اس‌ام‌اس ارسال می‌کنید نمی‌توانید آن را ویرایش کنید، بنابر این زمانی که توئیت ارسال می‌کنید بلافاصله توئیت شما منتشر می‌شود و این پیام قابل ویرایش یا حذف شدن نیست. "

دورسی در ادامه اشاره کرد که می‌توان به نحوی این ویژگی را به توئیتر اضافه کرد که کاربر پس از ارسال پیام زمان محدودی برای تغییر آن داشته باشد، این زمان می‌تواند بین ۵ تا ۳۰ ثانیه باشد. به همین دلیل تنها در زمان محدودی می‌شود پیام ارسالی را تغییر داد. به نظر مدیر عامل توئیتر وجود چنین ویژگی ضروری است، اما اگر قرار باشد تا کاربر بعد ارسال پیام تا هر زمانی که بخواهد، بتواند پیامش را ویرایش کند، ماهیت اصلی مکالمه و حتی صداقت در گفتار دچار مشکل می‌شود، به همین دلیل به نظر دورسی زمان محدود ۳۰ ثانیه‌ای برای تغییر پیام کافی خواهد بود و در صورت اضافه شدن این ویژگی، گزینه ویرایش بعد از گذشت ۳۰ ثانیه از ارسال پیام، غیرفعال می‌شود. دورسی در این مصاحبه به طور قطع از اضافه شدن این ویژگی به توئیتر خبر نداد، اما اعلام کرد که مدیران این شرکت در حال بررسی این ویژگی هستند.

قابلیت ویرایش پیام به توئیتر اضافه خواهد شد

با توجه به صحبت‌های دورسی به احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد اضافه شدن ویژگی ویرایش پیام در توئیتر خواهیم بود، همانطور که گفته شد این ویژگی در بسیار از شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته و توئیتر نیز نمی‌خواهد از رقیبان خود عقب بماند.


بیشتر بخوانید: اطلاعاتی جدید از فیس‌لیفت کادیلاک XT5 در چین فاش شد +تصاویر


انتهای پیام/

ویرایش پیام در توییتر

برچسب ها: فناوری ، توییتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار