رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان ها گفت: افزایش قیمتی برای هتل آپارتمان‌ها نسبت به سال گذشته وجود ندارد.

محمد علی فرخ مهر رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان ها در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت هتل آپارتمان‌ها اظهار کرد: افزایش قیمتی برای هتل آپارتمان‌ها نسبت به سال گذشته وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه گرایش مردم به هتل آپارتمان‌ها مناسب است، افزود: قیمت هتل آپارتمان‌ها بستگی به درجه بندی هتل‌ها دارد.

فرخ مهر با بیان اینکه واحد‌های غیرمجاز در تهران زیاد شده است تصریح کرد: متاسفانه این واحد‌های غیرمجاز، محدودیت قانونی نداشته و به عبارتی دارای شناسنامه هم نیستند.


بیشتر بخوانید: نرخ هتل‌ها تا پایان شهریور افزایش نمی‌یابد 


رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان فضای مجازی را یکی از عوامل به وجود آمدن این واحدهای غیرمجاز دانست و گفت:  هم اکنون ۳۰ واحد هتل آپارتمان مجاز در تهران مشغول به فعالیت هستند.

فرخ مهر با اشاره به اینکه هتل‌ آپارتمان ها در سطح خوبی از کیفیت و خدمات رسانی قرار دارند و بخش زیادی از آن‌ها اقدام به نوسازی و بازسازی فضای داخلی خود کرده اند، یادآورشد: دستگاه‌های نظارتی از طریق ماموران خود بررسی‌های لازم در خصوص رتبه بندی هتل‌ها بر اساس سطح کیفیت خدمات رسانی و زیرساخت انجام داده اند.

به گفته رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان ها، خوشبختانه وضعیت هتل آپارتمان‌ها در تهران مناسب است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/

وضعیت ارائه خدمات هتل آپارتمان‌ها در تهران مناسب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار