اعضای جنبش «اکنون حرکت برای آب و هوا» با دوچرخه‌های خود به محل کنفرانس سازمان ملل در لهستان آمده و هدف خود را همکاری کشور‌های مختلف برای مقابله با تغییرات آب و هوایی و گرم شدن کره زمین نامیدند.

استفاده نمادین از دوچرخه برای مقابله با تغییرات آب و هواییبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای جنبش «اکنون حرکت برای آب و هوا» با دوچرخه‌های خود به محل برگزاری کنفرانس سازمان ملل در لهستان آمدند. این افراد بعد از چند روز دوچرخه سواری خود را از وین پایتخت اتریش به لهستان رساندند.

اعضای جنبش «اکنون حرکت برای آب و هوا» هدف از این حرکت نمادین را همکاری کشور‌های مختلف برای مقابله با تغییرات آب و هوایی و گرم شدن کره زمین نامیدند.

کارلوس کالوو آنبِل مدیر این حرکت محیط زیستی غیر دولتی گفت: «اگر ما با هم کار کنیم می‌توانیم تغییرات آب و هوایی را کنترل کرده و از میزان انتشار گاز‌های گلخانه‌ای بکاهیم. ما همچنین با همکاری یکدیگر می‌توانیم جهانی بهتر بسازیم. ما با این ابتکار عمل به همراه شرکت ها، سازمان‌های غیردولتی و دولت‌ها روز‌های زیادی را درباره موضوعات مختلف بحث و گفتگو کرده ایم. بنابر این ما با هم می‌توانیم تغییرات را سبب شویم.»

کنفرانس دو هفته‌ای سازمان ملل متحد درباره تغییرات آب و هوایی و گرم شدن کره زمین در شهر «کاتوویچ» لهستان برگزار می‌شود.

بیش از صد کشور از سراسر جهان در این کنفرانس شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

حرکت نمادین دوچرخه سواران برای مقابله با تغییرات آب و هوایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار