هزاران آلمانی طرفدار محیط زیست در اعتراض به سیاست‌های دولت در به کارگیری سوخت‌های فسیلی و آلایندگی محیط زیست، تظاهرات کردند.

تظاهرات هزاران آلمانی در اعتراض به سیاست‌های دولت این کشور در رابطه با محیط زیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هزاران آلمانی طرفدار محیط زیست امروز (شنبه) در اعتراض به سیاستهای دولت در خصوص به کار گیری سوخت‌های فسیلی و آلایندگی محیط زیست تظاهرات کردند.

در این تظاهرات که در سه شهر برلین ، لایپزیک و کلن برگزار شد، تظاهر کنندگان توقف استفاده از زغال سنگ به عنوان سوخت فسیلی برای تامین انرژی را خواستار شدند. آلمان 51 درصد انرژی مورد نیازش را از راه سوزاندن زغال سنگ و سایر سوختهای فسیلی بدست می آورد که بر اثر آن سالانه 900 میلیون تُن گاز کربنیک در هوا منتشر می شود.

برپایی این تظاهرات در آستانه بیست و چهارمین اجلاس بین المللی آب و هوا بود که قرار است 11 تا 23 آذرماه در شهر «کاتوویتس» لهستان با حضور مقامات اکثر کشورهای جهان برگزار شود. در اجلاس کاتوویتس، راهکارهای عملی برای اجرای توافقنامه 2015 پاریس به منظور کاهش گازهای گلخانه ای تا سال 2020 میلادی بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار