تیم استان کرمانشاه، در بیست و نهمین دوره‌ی رقابت‌های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی خانم سراسر کشور که شهریورماه جاری به میزبانی اصفهان برگزار شد، به مقام چهارم رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت استان کرمانشاه گفت: در بیست و نهمین دوره‌ی رقابت‌های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی خانم سراسر کشور که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، تیم استان کرمانشاه موفق به کسب مقام چهارم این مسابقات گردید.

وی گفت : برگزاری رقابت‌های علمی و تخصصی، باعث ارتقای توان علمی معلمان و همچنین توان عملی که شامل مهارت‌ها و آمادگی جسمانی است، می‌شود و در واقع؛ سطح آموزش را ارتقا می‌دهد که هدف برگزاری چنین رقابت‌هایی است.

محمدی لازمه‌ی توانمندسازی نیروی انسانی تربیت بدنی را برگزاری رقابت‌های علمی و تخصصی دانست و گفت: با توجه به سیاست‌ها و برنامه‌هایی که در راستای سند تحول بنیادین که یکی از ساحت‌های آن، ساحت زیستی و بدنی می‌باشد و همچنین برنامه درس‌ها که از 11حوزه یادگیری یک حوزه آن مربوط به تربیت بدنی و سلامت می‌باشد، به صورت مدرسه محور، برنامه محور فعالیت‌ها، دانش‌آموز محور، اخلاق محور، مشارکت محور، تعمیم و فراگیری محور و علمی و تخصصی محور نمودن فعالیت‌ها، مد نظر وزارتخانه است.

گفتنی است؛ این دوره از رقابت‌ها با حضور 32 تیم از سراسر کشور و با مشارکت بیش از 190 نفر از معلمان تربیت بدنی خانم سراسر کشور،در استان اصفهان برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/د

هدف برگزاری رقابت های علمی و تخصصی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.