در جلسه کارگروه کودک و نوجوان هفته دفاع مقدس کرمانشاه، به بحث و بررسی برنامه‌های پیشنهادی برای اجرا در هفته دفاع مقدس پرداخته شد.

بحث و بررسی برنامه‌های پیشنهادی برای اجرا در هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کارگروه کودک و نوجوان هفته دفاع مقدس به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

دراین جلسه که صبح امروز چهارشنبه 21 شهریور 1397 و در دفتر مدیرکل کانون استان کرمانشاه برگزار شد، حاضران به تشریح برنامه‌های پیشنهادی خود پیرامون برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس پرداختند.

نمایندگان ادارات مختلفی همچون: اداره کل آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بهزیستی، هلال احمر، سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه، نهاد کتابخانه‌ها،... به عنوان اعضای کارگروه کودک و نوجوان هفته دفاع مقدس حضور داشتند، به بحث و بررسی برنامه‌های پیشنهادی این کارگروه برای برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخته شد.

مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری و دبیر کارگروه کودک و نوجوان دفاع مقدس استان کرمانشاه در این جلسه گفت: نگاه ما به موضوع معرفی جنگ و دفاع مقدس، یک وظیفه است و یک تکلیف مهم برای معرفی این حماسه‌ها داریم.

فتاحی افزود: در زمینه دفاع مقدس، باید قدم‌های بیشتری برای کودکان و نوجوانان برداریم و در این امر کار بیشتری انجام دهیم.

وی گفت: رویکرد کارگروه کودک و نوجوان دفاع مقدس باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به کودکانمان انتقال بدهیم.

اجرای برنامه‌هایی همچون؛ مسابقه نقاشی، عصرشعر، نمایشگاه کتاب، جمع‌خوانی و بلندخوانی، نشست‌های به اشتراک گذاری کتاب‌های خوانده شده، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برنامه ‌های کارگاهی، و.. برنامه های پیشنهادی اعضای کارگروه کودک و نوجوان دفاع مقدس استان کرمانشاه است که در این جلسه اعلام شد.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری کارگروه کودک و نوجوان هفته دفاع مقدس به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، کانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.