سرسنگی گفت: برای معرفی بیشتر فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه از توان دانشجویان استفاده می‌کنیم.

استفاده از ظرفیت دانشجویان برای معرفی بیشتر فعالیت‌های علمی و پژوهشیمجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: دانشگاه تهران تعداد زیادی مراکز آموزشی و پژوهشی دارد و در طول سال اتفاقات مهمی در حوزه مسائل علمی می‌افتد، اما متاسفانه این اتفاقات در فضای اطلاع رسانی جامعه به آن اندازه که شایسته است، منعکس نمی‌شود.

سرسنگی با بیان اینکه اتفاقات علمی و فرهنگی دانشگاه تهران به آن اندازه که شایسته است، منعکس نمی‌شود، عنوان کرد: به همین دلیل مردم و متخصصان از اتفاقات علمی مهمی که در دانشگاه رخ می‌دهد، مطلع نمی‌شوند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: به علت بزرگ بودن دانشگاه امکان پوشش همه اتفاقات توسط حوزه روابط عمومی نیست، به همین دلیل مردم و متخصصان از اتفاقات علمی مهمی که در دانشگاه تهران رخ می‌دهد، مطلع نمی‌شوند.

وی در خصوص طرح خبرنگار دانشجو عنوان کرد: برای آنکه بتوانیم دستاورد‌های دانشجویان را به طور منسجم و کامل در جامعه عرضه کنیم، باید از دانشجویان کمک بگیریم که در همین راستا طرح خبرنگار دانشجو مطرح شد.

سرسنگی ادامه داد: در این طرح تعدادی از دانشجویان دانشگاه که به کار خبرنگاری علاقه دارند در حوزه اطلاع رسانی ثبت نام کرده‌اند و برایشان دوره‌های آموزشی تخصصی خبر گذاشته می‌شود تا بتوانند با مسائل تکنیکی خبر و تهیه گزارش آشنا شوند و بعد از آموزش هرکدام از این دانشجویان خبرنگار دانشکده خود می‌شوند و اطلاعات مربوط به اتفاقات علمی و فرهنگی دانشکده خود را به ما منتقل می‌کنند.

انتهای پیام/

طرح خبرنگار دانشجو چیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار