سرسنگی گفت: دانشگاه تهران 112 عزیز را در سال 96 از دست داد، 11 تن از اعضای هیئت علمی، 81 کارکنان خدوم و 20 دانشجو در این دانشگاه فوت شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در مراسم بزرگداشت در گذشتگان دانشگاه تهران در سال 96 که در این دانشگاه برگزار شد، گفت: برگزاری این مراسم برای ما باعث تاسف است زیرا در فقدان همکاران و دانشجویان هستیم که دیگر در کنار ما نیستند و از طرفی هم باعث خوشحالی است که یاد این عزیزان در یاد ما  جاری است.

وی ادامه داد: متاسفانه دانشگاه تهران 112 عزیز را در سال 96 از دست داد ،11 تن از اعضای هیت علمی،81 کارکنان خدوم و 20 دانشجو در این دانشگاه فوت شدند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: از سه سال پیش در نظر داشتیم برنامه‌ای ترتیب دهیم که یاد و خاطر این عزیزان در خاطره تمامی دانشگاه حس می شود و با اجرای این برنامه به سوگ این عزیزان می نشینیم.

سرسنگی افزود: به یاد کسانی که سال‌ها در کلاس‌های درس دانشجویان ما را پروراندند و یا کسانی که در مراکز اداری کوشیدند چرخ این دانشگاه بچرخد و یا دانشجویانی که به این دانشگاه وارد شدند ولی متاسفانه تقدیر روزگار اینگونه بود که جمع خانواده بزرگ دانشگاه تهران را ترک کنند، هستیم.

وی  افزود: پیام این برنامه این است که دانشگاه تهران قدران تک تک این عزیزان از دست رفته است و همیشه در شادی و غم یاد این عزیزان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانشگاهی
۲۱:۲۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
راه آهن و حمل و نقل ریلی تکنولوژی پیچیده ای نداره
و بعد سرطان عامل مرگ و میر ایرانیان!
با واردات و مصرف محصولات کشاورزی تراریخته همه در حال بیمار شدن هستند. جوان و پیر هم ندارد.
Sweden
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
خدابیامرزه . تسلیت
آخرین اخبار