مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران گفت: در بعضی از مصیبتها باید شکرگزار خداوند باشیم چرا که لطف و مهر خداوند همیشه بر سر ما جاری است.

ما باید در مصیبتها شکرگزار خداوند باشیمبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی کرمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در برنامه در گذشتگان دانشگاه تهران در سال 96 که امروز در این دانشگاه برگزار شد، گفت: زمانی دانشگاه تهران می‌تواند زبانزد و یک الگو باشد که همه اساتید، دانشجویان و کارکنان خود را به یک اندازه مورد تکریم و احترام قرار دهد و همه آنها به یک اندازه برایش ارزشمند و مهم باشند.

 وی ادامه داد: ما هیچ  منتی نداشته و نداریم که بر سر خانواده‌های داغدیده بگذاریم چرا که همیشه منت آنها بر سر ما بوده و خواهد بود.

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، افزود: آیا چنین مصیبت‌هایی که برای ما اتفاق می‌افتد چیزی از بخشش و مهربانی خداوند می‌کاهد؟ در بعضی از مصیبتها باید شکرگزار خداوند باشیم زمانی که فردی را از دست دادیم باید در عزای آن مصیبت همیشه خداوند را شاکر باشیم چون در زیارت عاشورا هم می‌خوانیم(من حمد می‌کنم خدای را،‌ حمد شاکرین،‌ برای مصیبتی که به امام حسین(ع) رسیده است).

 کرمی در پایان با روایت از معصومین یادآور شد: امیدوارم رابطه ما با خداوند رابطه مناسبی باشد چرا که همیشه خداوند مهر و لطف خود را در حق ما زیاد می‌کند.

انتهای پیام/  

برگزاری مراسم در گذشتگان دانشگاه تهران در سال 96 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.