امام جمعه موقت میاندوآب:

حمایت از کالای ایرانی، حمایت از اشتغال است

امام جمعه موقت میاندوآب گفت: اگر از کالای ایرانی حمایت کنیم به ایجاد اشتغال کمک کرده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت الاسلام عادل گل حسینی امام جمعه موقت میاندوآب در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به جمله معروف شهید مطهری که تقوا مصونیت است نه محدودیت گفت:در تمام مسائل اجتماعی کشور باید این موضوع مد نظر ما باشد.
حجت الاسلام گل حسینی ادامه داد: اگر تقوا در ادارات و نزد تجار ما حاکم باشد وضعیت کشور بهتر از این خواهد شد و این جمله به معنای این نیست که الان ادارات و تاجر هایمان از تقوا بی بهره اند به معنای نهادینه شدن تقوا در بطن جامعه است که موجب توفیقات روز افزون خواهد شد
خطیب نماز جمعه میاندوآب گفت: اگر عالمی از تقوا بی بهره باشد فاسد خواهد بود و دنیا را هم به فساد خواهد کشید، الان هم دقت کنید پشت هر فتنه‌ای عالمی وجود دارد که به تقواست، تقوا یعنی انسان متوجه اشتباه و گناهی که کرده است بشود و سریع هم برگردد و زباناًناً هم اقرار کند.
امام جمعه موقت میاندوآب به روز ۱۳ فروردین هم اشاره کرد و گفت:از روز طبیعت به نفع طبیعت استفاده کنید و کمک کنید به طبیعت اضافه شود نه اینکه در جهت تخریب آن قدم برداریم، آسیب رساندن به طبیعت خیانت به شهروندان دیگر و نسل‌های آینده است.
حجت الاسلام گل حسینی به سال حمایت از کالای ایرانی هم اشاره کرد و گفت: باید از خودمان شروع کنیم و ببینیم چند درصد اقلام و کالای‌های مورد استفاده در زندگی شخصی مان ایرانی است، به فرموده رهبر انقلاب با تعصب دنبال کالای ایرانی باشیم.
وی گفت: طلاق، ضرب و جرح، خشونت، توهین این‌ها برخی از معضلات جامعه ما هستند که ریشه همه این‌ها را در بیکاری می‌بینیم و اگر از کالای ایرانی حمایت کنیم به ایجاد اشتغال کمک کرده ایم و به طبع دیگر شاهد بسیاری از این معضلات جامعه نخواهیم بود.
انتهای پیام/ن.م

لزوم توجه به کالاهای ایرانی

برچسب ها: اشتغال ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.