امام جمعه میاندوآب گفت:تمام تلاش دشمنان زیر سوال بردن ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت الاسلام حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب در خطبه‌های امروز نماز جمعه میاندوآب گفت: بعضی مواقع فکر می‌کنیم همه چیز را می‌دانیم و اشرافیت کامل داریم در حالی که نه تنها اینگونه نیست بلکه در غفلت هم به سر می‌بریم.
حجت الاسلام حسن زاده عنوان کرد: تمام افراد جامعه باید تلاش کنند در جایگاه خودشان باری از دوش مشکلات جامعه بردارند نه اینکه بخواهیم مسولیت‌ها را گردان دیگران بیاندازیم، به عمل کار برآید به سخنرانی نیست.
خطیب نماز جمعه این هفته میاندوآب به معضل بیکاری هم اشاره کرد و گفت: هربار که دیداری با خانواده شهدا داریم عنوان می‌کنند چندین بیکار باسواد در خانه دارند که بیکاری این خانواده‌ها اصلاً با رشادت‌ها و فداکاری‌هایی که شهدا برای این مرز و بوم کرده اند، سازگاری ندارد.
وی در ادامه با اشاره به روز منابع طبیعی گفت: همه حق دارند از طبیعت و منابع طبیعی استفاده کنند و بهره‌مند شوند، ولی کسی حق ندارد با کار‌های نادرست و خصمانه قدمی در راه نابودی این منابع بردارد که هیچ باید تمام تلاش خود را جهت حفظ این منابع به کار ببندد.
حمید حسن زاده گفت: تمام انقلاب‌هایی که در جهان شده است اگر آسیب شناسی شود مانند انقلاب امام حسین (ع) ماندگار خواهد شد و اگر تجزیه و تحلیل صحیحی از آنچه در جامعه اتفاق می‌افتد نداشته باشیم انقلاب ما هم تهدید می‌شود و شعار‌ها هم کارساز نیست و باید عملاً تهدید‌ها و آسیب‌ها شناسایی و مقابله شوند.
امام جمعه میاندوآب به فعالیت‌های دشمنان انقلاب هم اشاره کرد و گفت: تمام تلاش دشمنان زیر سوال بردن ولایت فقیه است، آیا دیده اید رسانه‌های ضد انقلاب مثل آمد نیوز مطالبی از اختلاص چندهزار میلیاردی بنویسد؟ ولی مدام در تلاش است مردم را نسبت به رهبری بد بین کند هر چند صدا وسیمای بی تدبیر و نفهم با انتخاب کارشناسانی که اعتقادی به ولایت فقیه ندارند در برنامه‌های اجتماعی، یکی از این عوامل تخریب است.
وی ادامه داد:دشمنان داخلی و خارجی این انقلاب در تلاشند با چسباندن مارک تندرو به نیرو‌های انقلابی آن‌ها را کنار گذاشته و مانع عملکرد شان شوند، هر مسولی در این انقلاب تخلفی کرد باید زیر سوال برود حتی اگر امام جمعه باشد.
این مسئول عنوان کرد: انقلاب نکردیم که در ساختمان‌های کاخ مانند زندگی کنیم و خودرو‌های آنچنانی سوار شویم، مسئول باید در وضعیتی پایینتر از قشر متوسط جامعه زندگی کند و مردم هم نباید به سرنوشت شهر و کشورشان بی تفاوت باشند، من طی این ۴/۵ سال ندیده ایم مردم میاندوآب از مسئولان سوال بپرسند و از ایشان بخواهند در مورد عملکرد دوران مسولیت خود صحبت کنند، مردمی که کنار بکشند باید فاتحه آن حکومت را خواند
خطیب نماز جمعه میاندوآب گفت: همه چیز که به به و چه چه نیست واقعاً در ایام دهه فجر پروژه‌ای برای افتتاح نداشتیم، آیا کسی در این مورد سوالی پرسید؟
حجت الاسلام حسن زاده دیگر هربه دشمن برای نابودی انقلاب را ایجاد ابتزال در جامعه و اختلاف اجتماعی عنوان کرد و گفت:ما مخالف کار کردن خانم‌ها نیستیم مخالف ایجاد فضای ابتزال در جامعه هستیم ورزشگاه رفتن خانم‌ها در شرایط کنونی مصداق همین امر است
امام جمعه میاندوآب اشرافی گری را تهدید بزرگ انقلاب نامید و گفت:هر مسئولی که دچار اسراف و تزویر شود یک تیشه به ریشه این انقلاب زده است.
انتهای پیام/ن.م
 

اشرافی گری  تهدید بزرگ انقلاب است

برچسب ها: نماز جمغه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.