امام جمعه میاندوآب گفت:حمایت از کالای ایرانی باعث رفع مشکلاتی مانند بیکاری در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه میاندوآب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال "حمایت از کالای ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: همه اقشار مختلف مردم و مسئولان وظیفه دارند تا در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند.
وی گفت: مقام معظم رهبری چند سال است که در نامگذاری سال‌ها به مسئله اقتصاد توجه داشته و شعار‌های اقتصادی را مطرح می‌کنند و امسال نیز "حمایت از کالای ایرانی" را مطرح کردند که این موضوع نشان دهنده اهمیت این مسئله در کشور است.
امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال، زمینه ساز رفع مشکلاتی مانند بیکاری می‌شود، افزود: اگر بخواهیم بیکاری کاهش یافته و ریشه کن شود، باید از کالای ایرانی و تولید داخلی حمایت کنیم.
حسن زاده تصریح کرد: با حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی، سبب رونق کارخانجات و در نتیجه تولید اشتغال و رفع بیکاری در جامعه شویم.
وی حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی را لازمه توسعه و پیشرفت دانست و اظهار کرد: برای توسعه و پیشرفت کشور باید همه اقشار مختلف مردم و مسئولان از کالای ایرانی حمایت کنند.
انتهای پیام/ن.م
 

حمایت از کالای ایرانی باعث رفع مشکلاتی مانند بیکاری می‌شود

برچسب ها: نماز جمعه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
هرچه زودتر جلوی قاچاق کالا گرفته بشه