مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از پیوستن ۳ هزار و ۲۴۱ گردشگر به کمپین نه به تصادفات در این استان خبر داد.

محمودی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛در خصوص کمپین نه به تصادفات جاده‌ای گفت: هدف از تشکیل و راه اندازی این کمپین آگاه سازی و حساس سازی جامعه نسبت به خطر تصادف و تبعات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی می‌باشد که تا به امروز ۳ هزار و ۲۴۱ نفر به تصادفات جاده‌ای نه گفته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به تعداد مسافرین مراجعه‌کننده به پست‌های ایمنی و سلامت این استان در روز دوم فروردین افزود: در این  تاریخ  بیش از ۱۵ هزار مهمان نوروزی با مراجعه به ۲۶ پست ایمنی و سلامت مستقر در ورودی شهر‌ها و مراکز پر تردد و توریست پذیر از خدمات و راهنمایی‌های آن‌ها بهرمند شدند.

محمودی اصل زاده در ادامه تصریح کرد: در طول روز گذشته از شروع سال جدید نزدیک به ۲۷۰ نفر نماز گذار فریضه دینی خود را در ۱۹ خیمه نماز این جمعیت ادا کرده و تقریباً ۳۷۸ نفر از خدمات سلامتی این جمعیت ازجمله کنترل فشارخون و ارائه نکات ایمنی و امدادی بهره بردند.

وی از میزبانی مسافرین کودک در فضای دوستدار کودک خبر داد و افزود: در طول روز گذشته طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، ایستگاه‌های متعلق به نونهالان و کودکان پذیرای بیش از ۱۱۳۹ کودک بود که با بازی‌های مختلف، نقاشی و آموزش غیرمستقیم علاوه بر پر کردن اوقات فراغت این کودکان، با مفاهیم ابتدایی امداد و کمک‌های اولیه آشنا شدند.

محمودی در پایان یادآور شد: در طول اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی بیش از ۱۱ هزار و ۳۹۸ عدد بروشور، نقشه و سایر اقلام فرهنگی دربین مسافران توزیع‌شده است و ۱۰۱ نفر به روز عضو در اجرای این طرح مشارکت داشتند.
 
انتهای پیام/ن.م
 

مراجعه بیش از ۱۵ هزار مهمان نوروزی به پست‌های ایمنی و سلامت آذربایجان غربی

برچسب ها: نوروز ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.