رمضانی از ایجاد فضای جدید پرورشی با حذف آزمون‌های مدارس در کشور خبر داد.

ایجاد فضای جدید پرورشی با حذف آزمون‌های مدارس/ آمادگی کانون‌های پرورشی برای شاداب سازی اوقات دانش آموزانبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رمضانی مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش در مراسم سالگرد کانون های فکری و فضاهای پرورشی که در کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح برگزار شد، اظهار کرد: باید به کانون های فرهنگی فرصت جدیدی داده شود تا بتوانند با مراکز دیگر به رقابت بپردازند؛ در اینجا می گویم که در زمینه کانون ها دچار غفلت شده و آیندگان ما را نمی بخشند.

وی ادامه داد: کانون ها سرمایه بزرگی محسوب می شوند و در حال حاضر هیچ فضای آموزشی نبوده که 6 ساعت را در خدمت آموزش دانش آموزان قرار بگیرد؛ در کانون ها آمادگی کامل داریم تا غنی سازی و شاداب سازی دانش آموزان را روزهای پنجشنبه و جمعه بر عهده بگیریم.

اجازه تغییر کاربری کانون های پرورشی داده شده است

 مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه انتظار است از فضاهایی که به ما امانت سپرده می شود، به درستی استفاده کنیم، عنوان کرد: افرادی که به کانون وارد می شوند هیچ وقت این محیط را فراموش نمی کنند و بر اساس  آمارها بیشترین اعزام نیروها به جبهه های حق علیه باطل از همین کانون های تربیتی و فرهنگی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه باید توجه ویژه ای به نیروی انسانی، کانون ها و جشنواره های استانی شود، تاکید کرد: بر اساس بند ه تبصره 9 اجازه تغییر کاربری کانون های پرورشی داده شده است و انتظار می رود این فضاهای ایجاد شده تنها برای دانش آموزان و مسائل پرورشی اختصاص یابد.

مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش با بیان اینکه خوشبختانه وزیر آموزش و پرورش نسبت به فضاهای آموزش و کانون ها نگاه ویژه ای دارد، اظهار کرد: کانون ها مظلوم ترین مجموعه در جامعه هستند ولی امروزه با حذف آزمون ها معاونت پرورشی به زودی می تواند وارد عمل شود و از این فضا برای آموزش مهارت های مختلف به دانش آموزان استفاده کند.

وی گفت: متاسفانه تنگ نظری مدیران پایین دست باعث ایجاد تبعیض  شده و این مسئله صدمه جدی به دانش آموزان وارد می کند؛ امروزه کانون ها در بحث علم و فناوری و فرهنگ ورود جدی پیدا کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.