جامعه دانشگاهی دانشگاه جیرفت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هیئت رئیسه، اساتید کارکنان و دانشجویان دانشگاه جیرفت با حضور امام جمعه این شهرستان و گلباران قبور شهدای گمنام دانشگاه جیرفت با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

حجت السلام رضا سعادت فرامام جمعه شهرستان جیرفت امروز در این آیین ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دست آورد های نظام جمهوری اسلامی باید به نسل جوان انتقال پیدا کند و این مهم باید به صورت مقایسه ای تبیین شود.

حجت الاسلام سعادت فر با بیان این مطلب که جامعه دانشگاهی نقش مهم و تاثیر گذاری در تبیین اهداف انقلاب دارد افزود: انقلاب اسلامی در دنیا تحول ایجاد کرد و ابهت ابر قدرت ها را شکست و انقلاب زنده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی کارکرد های مختلفی دارد و باید همه این کارکرد ها بشناسیم و آن را برای جوانان تبیین کنیم.

حجت الاسلام سعادت فر اظهار کرد: بیان کردن کارکرد های انقلاب لازم است اما کافی نیست لذا باید کارکرد های معنوی روحی انقلاب را به جامعه بشناسانیم و برای تبیین این مهم باید با منظومه فکری امام آشنا شویم.

وی افزود: امام خمینی (ره) در رابطه با دانشگاه انقلابی می فرماید؛ یکی از کارکردهای دانشگاه انقلابی انسان سازی است و در این راستا اگر یک دانشمند و یا پزشک ویژگی انسانیت را از آن بگیرید این پزشک و یا دانشمند برای جامعه مضر است.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: دانشگاه انقلابی باید تربیت انسان خدمت محور را مورد توجه قرار دهد.
انتهای پیام/ی

انقلاب اسلامی کارکرد های مختلفی دارد

برچسب ها: شهدا ، امام خمینی (ره)
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار