نخستین یادواره شهدای کارگر کرمان در محل سالن بسطامی پارک مادر شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،در این مراسم سردار محمدابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور، سردار محمد مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، خانواده شهدا و مردم شهید پرور استان کرمان حضور داشتند.

محمد‌مهدی زاهدی در یادواره شهدای کارگری کرمان  با اشاره به اینکه باید از خدا بخواهیم که ما را ادامه‌دهنده راه شهدا قرار دهد تا شهدا از ما راضی باشند گفت: جریان انقلاب از بین رفتنی نیست و ادامه دارد و امروز شهدای مدافع حرم ادامه راه شهدای انقلاب اسلامی را رفته‌اند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه امام و شهدا یک راه عظیم است تا این انقلاب به دست صاحب اصلی خود، امام زمان‌(عج) برسد افزود: تبیین دست‌آوردهای انقلاب در دهه فجر باید انجام شود تا نسل جوان ما بداند که چگونه بودیم و به کجا رسیده‌ایم.

زاهدی با اشاره به اینکه کشور پر بود از پزشکان هندی و پاکستانی که زبان ما را نمی‌فهمیدند و دارو تجویز می‌کردند افزود: اما امروز کشور پر است از پزشکات متخصصی که عمدتا جوان هم هستند.

وی گفت :اقتدار نظامی ایران آنگونه است که دشمن از حمله نظامی به کشور در هراس است و جرات این کار را ندارد .

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم ادامه‌دهنده راه شهدای کارگری باشیم باید قدردان زحمات کارگران باشیم گفت: اگر کارگر نباشد تولیدی وجود ندارد و رونق اقتصادی ایجاد نمی‌شود.

انتهای پیام/ی

بایدقدردان زحمات کارگران باشیم

برچسب ها: شهدا ، سرویس فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار