بخشدار سابق گلزار مهمترین اقدام دولت در بخش گلزار را گاز رسانی به این شهر با اعتباری بالغ بر ۱۳۰میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: گاز رسانی به روستاهای بخش نیز مصوب و در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم تکریم بخشداران سابق و جدید گلزار برگزار و دراین مراسم از خدمات حسین موسی پور، بخشدار سابق  تجلیل و  ترکزاده به عنوان بخشدار جدید بخش گلزار معرفی شد.

 نجف پور، فرماندار بردسیر با تشکر از تلاش ها و زحمات موسی پور، تغییر در سیستم مدیریتی را امری طبیعی دانست و گفت: بخش گلزار یک منطقه محروم است و بخشداران اسبق گلزار  زحمات زیادی به منظور رفع محرومیت زدایی آن کشیدند که جای قدردانی دارد.

وی از بخشدار جدید خوا​ست: ایجاد اشتغال پایدار و بهبود وضعیت اقتصادی منطقه را در دستور کار خود قراردهد.

رییس شورای اداری شهرستان بردسیر بر لزوم اتصال دو بخش گلزار و لاله زار تاکید کرد و از بخشداران این دو بخش خواست: هرچه سریع تر نسبت به آسفالت این محورهای مواصلاتی و گردشگری اقدام کنند.

 نجف پور تکمیل جاده گلزار به راین را ازدیگر پروژه های مشترک بین بخشداری گلزار و راین دانست و اظهار امیدواری کرد: با تعامل و تدبیر بلوردی اعتبارات لازم برای این پروژه اختصاص یابد.

موسی پور، بخشدار سابق گلزار نیز ضمن آرزوی توفیق برای بخشدارجدید گفت: در دولت تدبیر و امید و درطی سه سال گذشته بیش از ۱۰۰هزارمتر مربع از معابر روستاهای گلزار زیرسازی و آسفالت شده است.

وی اجرای قسمت اول طرح هادی روستای راسک، ساماندهی گلزارشهدا، مصوب کردن تهیه چهار طرح هادی روستاهای باب شمیل، باب بیدوئیه، زارچوئیه و ... و پیگیری به منظور افزایش تعداد دهیاری های بخش را از اهم اقدامات دولت در بخش گلزار دانست .

بخشدار سابق گلزار مهمترین اقدام دولت در بخش گلزار را گازرسانی به این شهر با اعتباری بالغ بر ۱۳۰میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: گازرسانی به روستاهای بخش نیز مصوب و در دست اقدام است.

 موسی پور تعویض شبکه آب شرب روستایی را به میزان ۴ هزار و ۵۰۰ متر و ۶ هزار متر  دردست اقدام، لوله گذاری و توسعه شبکه آب آشامیدنی به میزان ۱۱۰۰ متر، حفر دو حلقه چاه آب شرب روستایی و یک حلقه شهری، تعویض شبکه آب شهری به میزان ۱۴۰۰۰متر، توسعه شبکه آب شهری به میزان ۴۰۰۰ متر، راه اندازی اینترنت پرسرعت درروستاها و شهرگلزار، راه اندازی آنتن تلفن همراه اول در دهستان شیرینک، راه اندازی سامانه دیجیتال روستای شیرینک، اشتغال پایدار بیش از ۲۵۰ نفر در شرکت های سیمرغ، تونل، معدن و شهرک صنعتی و برگزاری یادواره شهدا را از دیگر اقدامات دولت تدبیر امید در بخش گلزار عنوان کرد.

 ترکزاده بخشدار جدید گلزار نیزضمن تشکر از اعتماد فرماندار و مسیولان محلی بخش گلزار از ارائه و تشریح برنامه های خود در کارگروه های تخصصی بخش در هفته های آتی خبرداد و از تمام مسئولان شهرستان و استان خواست: به منظور محرومیت زدایی این بخش، تعامل و همکاری لازم را با وی داشته باشند.

انتهای پیام/ب

مراسم تکریم بخشداران سابق و جدید گلزار بردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار