بیش از ۲۰۰ نفر از متقاضیان مسکن پروژه بلد‌الامین که عملیات احداث آن از پنج سال قبل آغاز شده است، در نشستی با معاون استاندار کرمان، دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

در نشستی که با حضور سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، نمایندگان ستاد اجرایی حضرت امام، بانک مسکن و جمعی دیگر از مدیران استان در محل سالن اجتماعات شهید مرتضوی استانداری برگزار شد، بیش از ۲۰۰ نفر از متقاضیان مسکن پروژه بلد‌الامین که عملیات احداث آن از پنج سال قبل آغاز شده، دغدغه‌های خود را مطرح کردند. 

در ابتدای این نشست سه ساعته، متقاضیان مسکن درخواست‌ها و گلایه‌های خود را مطرح کردند و با ابراز نگرانی از توقف طرح و تورم ایجاد شده از معاون عمرانی استاندار خواستار پیگیری و حل معضلات این پروژه شدند. 

سیدمصطفی آیت‌الهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان این طرح را پروژه‌ای ملی خواند و گفت: تفاهم‌نامه این طرح میان وزارت راه و شهرسازی با ستاد اجرایی حضرت امام بوده و استان تنها نقش پیگیری داشته است. 

وی افزود: طبق اعلام مدیرکل راه و شهرسازی به زودی مدیریت این پروژه به استان واگذار می‌شود و با قیمت‌گذاری زمین و پرداخت وجه مذکور از سوی مرکز، استان مدیریت پروژه را برعهده خواهد گرفت. 

موسوی همچنین از وعده بانک مسکن برای تزریق منابع مالی به پروژه خبر داد و اظهار کرد: پس از حسابرسی صورت‌های مالی، پیمانکار تعیین می‌شود و مطابق برنامه زمانبندی شده کار ادامه خواهد یافت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار